U posljednjim mjesecima niz pljački luksuznih trgovina u europskim metropolama sve češće poprima obilježja dobro organiziranih, munjevitih operacija.
Nakon nestanka napoleonskog nakita iz Louvrea i nedavnog pokušaja provale u Chanelovu butik na Avenue Montaigne u Parizu, nova meta postala je i rimska trgovina Louisa Vuittona u Via Condotti, gdje je tijekom noći s nedjelje na ponedjeljak otuđeno stvari koje vrijede više od 300 tisuća eura.
Prema prvim informacijama, koje prenosi i RomaToday, tri maskirane osobe upale su u trgovinu nekoliko minuta prije dva sata ujutro.

Najprije su razbile izlog, zatim nasilno otvorile unutarnju roletu i u kratkom roku ušle u butik na uglu Via dei Condotti i Via Mario de’ Fiori, u samom središtu Tridenta, nadomak Piazza di Spagna. Ušli su ciljano, pokupili torbe i druge luksuzne artikle iz prve prostorije te u samo nekoliko sekundi nestali sporednom ulicom.
Prema pisanju Repubbliche, cijela je operacija trajala manje od tri minute, po obrascu gotovo identičnom nizu drugih pljački zabilježenih protekle godine u staroj gradskoj jezgri. Policija je odmah izašla na teren te sada analizira sigurnosne snimke kako bi utvrdila kretanje počinitelja.
Istražitelji se sve više priklanjaju mogućnosti da iza većeg broja ovih provala stoji ista kriminalna skupina, aktivna posljednjih mjeseci na području talijanske prijestolnice. Meta su uglavnom luksuzni butici, a upadi se odvijaju u ranim jutarnjim satima kada je područje gotovo pusto i nadzor otežan.
Sličan scenarij zabilježen je i prošlog ljeta u Valentino butiku na Piazza Mignanelli, kada je ukradeno tridesetak torbi.

Godinu prije, isti je butik ponovno opljačkan bez vidljivih tragova provale, s plijenom procijenjenim na oko 140 tisuća eura. U travnju se sličan slučaj dogodio i u Palazzo Fendi, odakle je nestalo više torbi vrijednih oko 100 tisuća eura.
Pljačka u Louis Vuittonu predstavlja jasno pojačanu eskalaciju, kako zbog visine štete, tako i zbog same lokacije trgovine, smještene na jednom od najprometnijih i najnadziranijih punktova u Rimu, gdje su privatni zaštitari i gradske patrole prisutni i tijekom noći.
No ranjivosti sektora više nisu vezane samo uz fizičke butike.
Tijekom 2025. zabilježen je i val kibernetičkih napada koji su razotkrili dodatne slabosti unutar luksuzne industrije.
Dior, Cartier i Louis Vuitton našli su se među brendovima pogođenima curenjem osjetljivih podataka o klijentima, često onima posebno zanimljivima hakerskim skupinama.






