Nova kolekcija KLISAB ZIMA25, imena "Svoga dvorca kralj", otvara promišljeni dijalog između osobnog identiteta i vanjskog izraza, između konstrukcije i emocije.
Ono što je u prijašnjim sezonama bilo strogo definirano arhitektonskom logikom kroja, sada se razmekšava, ne gubi strukturu, ali dobiva puls tijela, fluidnost pokreta i slojevitost značenja.

Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, dvojac koji sustavno gradi prepoznatljiv modni jezik brenda KLISAB, ovoga puta usmjeravaju fokus na emocionalnu dimenziju odijevanja. Kolekcija ZIMA25 ne teži monumentalnosti, već snazi koja proizlazi iz svijesti o vlastitom prostoru, stvarnom ili simboličkom. U središtu revije nalazi se dvorac-napuhanac: ironičan i introspektivan simbol, istodobno raskošan i krhak, koji postaje metafora unutarnjeg dvorca svakog pojedinca.
Odjeća u ovoj kolekciji zadržava konstruktivnu disciplinu po kojoj je brend prepoznat, no ona se sada pretače u mekše, organske siluete. Linije su fluidne, slojevi se nadovezuju jedan na drugi poput arhitektonskih presjeka u pokretu. Kaputi i haljine čine jezgru kolekcije, dok puf ovratnici i rezane pelerine nadograđuju kompoziciju, unoseći ritam i ritmičku asimetriju. U cjelini, kolekcija djeluje kao arhitektura koja diše, strukturirana, no ne i rigidna.
FOTO: GORAN ČIŽMEŠIJA

Slojevitost postaje ključni jezik izražavanja, igra dužinama, teksturama i kontrastima između konstrukcije i mekoće gradi vizualnu dinamiku koja odražava suvremeni ritam odijevanja. Stiliziranje je promišljeno poput kompozicije: dugi kaputi preklapaju se preko fluidnih haljina i tunika, dok kratke jakne strukturiranih linija stvaraju dijalog s lepršavim, gotovo eteričnim slojevima ispod.
U toj međigri volumena i proporcija vidi se zrelost pristupa, arhitektonski okvir ostaje prisutan, ali je sada ublažen, zaobljen i mekaniji. Kolekcija obuhvaća široku paletu krojeva: od kompaktnih, gotovo skulpturalnih vanjskih dijelova poput jakni i kaputa, preko hlača koje prate pokret, do tunika i haljina koje slobodno padaju niz tijelo, stvarajući osjećaj lakoće.
Revijski tim, koji su činili Nikola Beban u kreativnoj i produkcijskoj podršci, Mijo Majhen za Keune Haircosmetics i Iva Rukavina za Estée Lauder, dodatno je zaokružio vizualnu i estetsku cjelinu, dok je Ana Nikačević uz Timberland obuću naglasila funkcionalni kontrapunkt slojevitoj vizualnoj mekoći.


KLISAB ovom pret-a-porter kolekcijom ostaje vjeran svojoj konstrukcijskoj logici, ali ju sada pretače u novu vrstu intimne arhitekture koja ne gradi zidove, nego mostove između unutarnjeg i vanjskog svijeta.


