Peter Philips, kreativni direktor Dior Make upa, predstavio je novu Diorshow kolekciju proizvoda za oči.
Fokus kolekcije je na izražajnosti pogleda kroz kombinaciju njege, visoke učinkovitosti i tekstura koje se mogu prilagoditi različitim potrebama.
Kolekcija uključuje maskaru, palete sjenila i tuš za oči, a dizajnirana je tako da se jednostavno koristi i u svakodnevnim i u svečanim prigodama.
Naglašavanje trepavica bez kompromisa
Nova Diorshow Overvolume maskara razvijena je s ciljem postizanja volumena i precizne definicije. Formula sadrži kombinaciju mekanih voskova i emolijenata koji omogućuju nadograđivanje bez zgrušavanja.
U sastav su uključeni i njegujući sastojci poput D-pantenola, poznatog po učinku jačanja trepavica, te ulja abisinijske gorušice koje pridonosi elastičnosti. Četkica s integriranim spremnikom omogućuje ravnomjernu aplikaciju, a posebno oblikovana vlakna dopiru i do najmanjih trepavica.
Neutralne palete sjenila za različite stilove
Kolekcija uključuje Diorshow 5 Couleurs palete sjenila, dostupne u četiri verzije: Silk Taupe, Coral Couture, Rose Organza i Brown Cashmere. Nijanse kombiniraju mat, satenske i shimmer teksture, a dizajnirane su tako da se mogu nanositi prstima ili kistom, suhim ili mokrim tehnikama. Philips pojašnjava:
"Ove palete su poput bezvremenske modne kolekcije. Boje su uravnotežene između toplih i hladnih tonova, što ih čini nosivima u raznim prilikama."
Preciznost linera i dugotrajnost
Diorshow Liquid Liner dostupan je u vodootpornoj formuli koja traje do 24 sata. Dolazi u devet nijansi i tri finiša – satenskom, bisernom i shimmer – a dizajniran je za precizno nanošenje, od tankih do izraženih linija.
Philips liner opisuje kao: "Alat koji omogućuje dodatni efekt – od suptilnog do dramatičnog. S njim možete ostvariti različite vizualne izraze, ovisno o raspoloženju ili prigodi."
Ambasadorice koje nose poruku kampanje
Za vizualnu kampanju Diorshow 2025, Dior je angažirao Devu Cassel i Willow Smith. Njihove različite estetike naglašene su kombinacijom hladnijih (Silk Taupe) i toplijih (Coral Couture) tonova sjenila, a obje koriste Diorshow Overvolume maskaru. Kampanja u fotografijama Axela Morina i Liz Collins ističe individualni pristup izražavanju kroz make up. Fokus nije na jedinstvenom standardu ljepote, već na personalizaciji pogleda kao izraza stava.