IGOR AW / 22-23 // artistička kreativna igra inspirirana volumenom, rozom bojom i motivom ginka

    Modni brend Igor, dizajnera Igora Dobranića, predstavlja novu kolekciju za jesen ove godine te se referira na aristički pristup odijevanju uz jake siluete i moćan vizualni identitet.

    ig5

    - Filozofija naše nove kolekcije koketira sa stilom nastalim 20-ih godina prošlog stoljeća, u vrijeme kad je svijet bio traumatiziran posljedicama 1. Sv. rata i moda je postala jednostavna, manje formalna. Povlačimo paralelu s novim korona svijetom i kreiramo odjeću koja nije opterećena krojem već pristaje raznim figurama – otkrio je dizajner.

    U fokusu su lepršave siluete i one nadograđene volumenom, elegancija je očita na svakom kroju i detalju. Svaki pojedini stilski element ima priču i smisao te je posveta divnoj ženstvenosti koju Igor donosi svakom kolekcijom.

    ig2

    - Floralne uzorke prikazujemo u dvije skupine, amorfne apstraktne uklopljene u raport gdje se jedva nazire oblik cvijeta i linijske, pojednostavljene koji otkrivaju cvijet ginka. Uzorke smo realizirali u suradnji s dizajnericom tekstila Ivanom Žanko Barna – javlja brend.

    ig1

    U zimskoj kolekciji posebno mjesto pripada kaputima i jaknama od prirodne vune, personaliziranih štepanih materijala i printeva.

    ig4

    - Još jednu poveznicu s dvadesetim godinama nalazimo u pastelnoj rozoj boji koju je popularizirala Coco Chanel. Nježna pastelna roza, stvara divne konstraste sivim i crnim tonovima koji dominiraju kolekcijom – zaključuje Dobranić.

    Model / Ema Tomašek
    Fotograf / Peter Giodani
    Šminka / Nina Kožul

    ig3