U novoj kolekciji vjenčanica eNVy room za 2026., modni dvojac Vjeko Franetović i Nikica Ivančević otvara sezonu spojem različitih estetika, s naglaskom na couture konstrukciju i oblikovanje inspirirano organskim oblicima.

„Ove godine željeli smo stvoriti kolekciju koja u sebi nosi širi raspon izraza, ali i dalje ostaje vjerna našem rukopisu. Kada radimo vjenčanice, ne polazimo od onoga što je trenutno popularno, nego od osjećaja mjere, od načina na koji se konstrukcija i materijal mogu susresti u jednom mirnom, skladnom obliku. Željeli smo da svaka mladenka osjeti da se u ovoj kolekciji može pronaći, bilo kroz jednostavniju liniju, bogatiju teksturu ili jasnije definiran model. Različite estetike ne vidimo kao suprotnosti, nego kao mogućnosti koje prirodno koegzistiraju kada su oblikovane s istom pažnjom.“
U kolekciji dominira fluidna ideja pokreta, siluete koje hvataju mekoću kretanja i prenose je na tkaninu.
Taj fluidni karakter nadovezuje se na retro elemente: fine mrežaste čipke, konstrukcijske korzetne linije i suptilne couture zahvate.
Sve ostaje čisto, jasno definirano, u blistavo bijeloj koja naglašava preciznost linija.

Materijali su čipka, reljefni žakard, til, glatke mat površine i ručno oblikovani dekorativni akcenti korišteni su tako da naglase liniju, oblikuju volumen ili unesu lakoću ondje gdje je ona potrebna.
Ručni rad u ovoj kolekciji je dekorativa, ali i element konstrukcije.
Korzeti ukrašeni perlama, pažljivo postavljena nabiranja koja stvaraju dojam meke glamuroznosti te perje na donjem dijelu sirena siluete služe obliku i ravnoteži te stvaraju kontroliranu dinamiku između volumena i mekoće teksture.

U pojedinim modelima posebno dolazi do izražaja arhitektura tube linije. To su haljine koje prate tijelo u uskom, izduženom profilu, definirajući siluetu kroz preciznost, a ne strogoću. U kampanjskim vizualima manekenka kao da izranja iz bijelog buketa, kroz volumen koji se otvara poput cvijeta, to je referencija na tradicionalne svadbene motive interpretirane suvremeno i skulpturalno.
Iako se u modelima mogu prepoznati aktualni trendovi, poput naglašene teksture ili povratka korzetnog momenta, oni su uvijek oblikovani kroz vlastitu mjeru brenda. Minimalističke linije, bogatije teksture i jasno definirani modeli funkcioniraju kao ravnopravni dijelovi jedne kolekcije jer dijele isti proces oblikovanja i isti osjećaj za konstrukciju.

Predstavljeni modeli u kampanji čine mali dio ukupno trideset novih vjenčanica. Kolekcija će biti dostupna za isprobavanje u eNVy room showroomu od 6. prosinca, uz prethodnu rezervaciju termina na broj 099 232 2939. Početkom godine slijedi i cjelovita lookbook kampanja, gdje će na službenoj stranici brenda biti prikazani svi modeli u detalju.

Photo / Video: Franjo Matković
Model: Nikolina Budinski / Talia Models
Photo/Video Assistant: Vilim Tavcar
Beauty: Ivana Uzun za Jane Iredale
Accessories / Tights: Venotrain, Bauerfeind









