Na uglu East 57th Streeta i Madison Avenue u New Yorku Dior je otvorio novi flagship butik, u sklopu kojeg se nalazi i Dior Spa New York. Riječ je o prostoru koji objedinjuje personalizirane tretmane, naprednu tehnologiju i interijer osmišljen kao mirno okruženje za odmor i njegu. Ovo je prvi Dior spa u SAD-u, dok u Europi postoji u luksuznim hotelima Pariza, Portofina...
Prostor je projektirao arhitekt Peter Marino, autor Diorove adrese na pariškoj Aveniji Montaigne.
Koncept se oslanja na izjavu Christiana Diora da mu je cilj bio “učiniti žene ne samo ljepšima, nego i sretnijima”. Od ulaza se osjeća miris parfema kreiranih posebno za spa, koje potpisuje Diorov majstor za parfeme, Francis Kurkdjian.
Tehnologija i pristup tretmanima
Svaki posjet započinje dijagnostikom Dior Measurements, koja mjeri hidrataciju, elastičnost, pH i kolagen kože te na temelju rezultata određuje tretman. U ponudi su metode poput hladnog lasera, krioterapije, ultrazvučne eksfolijacije i mikrodermoabrazije.
Ponuda tretmana uključuje Golden Aura za postizanje sjaja kože, Dior HydraFacial te tretman tijela New Look, koji koristi Icoone tehnologiju za limfnu drenažu i ciljano tretiranje celulita. Spa također ima beauty sobu za isprobavanje Diorovih proizvoda, a butik nudi mirise i kozmetiku iz linija La Collection Privée, Dior Prestige i L’Or de Vie.
STITCHED MEMORIES # CHANEL & DIOR: modni duel koji je oblikovao žensku siluetu
U posljednjem desetljeću luksuz sve više napušta isključivo materijalnu sferu i pretvara se u doživljaj.
Umjesto samo posjedovanja odjevnog komada ili modnog dodatka, potrošači traže prostor i vrijeme u kojem mogu usporiti, opustiti se i regenerirati i to u estetski promišljenom okruženju. Taj se trend sve češće naziva haute wellness: spoj vrhunskog dizajna, personaliziranih tretmana i luksuznog ambijenta.
Prostor postaje jednako važan kao i sama usluga, arhitektura, rasvjeta, mirisi i zvukovi oblikuju cjelokupni doživljaj.
5 DIOR SUMMER formula # njega kože i usana u svijetu sunca
U takvom kontekstu spa nije samo mjesto njege, nego produžetak životnog stila koji brend želi ponuditi svojim klijentima.
U globalnom kontekstu u kojem se tržište luksuza suočava s usporavanjem rasta i promjenom potrošačkih navika, modni brendovi sve češće šire poslovanje izvan mode i nakita.
Ulazak u sektor wellnessa omogućuje im da ponude novu vrstu luksuza, onu koja nije vezana uz sezonske kolekcije, nego uz iskustvo koje se može doživjeti tijekom cijele godine.
Dior Spa New York tako nije samo nova adresa na mapi beauty industrije, nego i primjer kako se luksuz prilagođava suvremenim potrebama i redefinira vlastite granice.
U eri u kojoj se luksuz sve rjeđe definira posjedovanjem, a sve češće mogućnošću povlačenja iz ubrzanog ritma života, modni brendovi poput Diora preuzimaju novu ulogu, postaju arhitekti trenutaka mira. Upravo u toj točki haute couture i haute wellness stapaju se u zajednički jezik suvremenog luksuza.
CHANEL 2.55 slavi 70 godina # kako je vizija praktične Coco redefinirala pojam torbice
Od organskog do geometrijskog # Umjetnički dijalog ključnih estetika Art Nouveau i Art Déco (slavi 100 godina)