DIOR SPA @ NEW YORK # arhitekti trenutaka mira i luksuznog opuštanja otvorili prvi spa u SAD-u

    Na uglu East 57th Streeta i Madison Avenue u New Yorku Dior je otvorio novi flagship butik, u sklopu kojeg se nalazi i Dior Spa New York. Riječ je o prostoru koji objedinjuje personalizirane tretmane, naprednu tehnologiju i interijer osmišljen kao mirno okruženje za odmor i njegu. Ovo je prvi Dior spa u SAD-u, dok u Europi postoji u luksuznim hotelima Pariza, Portofina...

    Prostor je projektirao arhitekt Peter Marino, autor Diorove adrese na pariškoj Aveniji Montaigne.

    4f r409 1 689269571d78f

    Koncept se oslanja na izjavu Christiana Diora da mu je cilj bio “učiniti žene ne samo ljepšima, nego i sretnijima”. Od ulaza se osjeća miris parfema kreiranih posebno za spa, koje potpisuje Diorov majstor za parfeme, Francis Kurkdjian.

    Tehnologija i pristup tretmanima

    Svaki posjet započinje dijagnostikom Dior Measurements, koja mjeri hidrataciju, elastičnost, pH i kolagen kože te na temelju rezultata određuje tretman. U ponudi su metode poput hladnog lasera, krioterapije, ultrazvučne eksfolijacije i mikrodermoabrazije.

    Ponuda tretmana uključuje Golden Aura za postizanje sjaja kože, Dior HydraFacial te tretman tijela New Look, koji koristi Icoone tehnologiju za limfnu drenažu i ciljano tretiranje celulita. Spa također ima beauty sobu za isprobavanje Diorovih proizvoda, a butik nudi mirise i kozmetiku iz linija La Collection Privée, Dior Prestige i L’Or de Vie.

    STITCHED MEMORIES # CHANEL & DIOR: modni duel koji je oblikovao žensku siluetu

    4f r401 1 689269a329525

    U posljednjem desetljeću luksuz sve više napušta isključivo materijalnu sferu i pretvara se u doživljaj.

    Umjesto samo posjedovanja odjevnog komada ili modnog dodatka, potrošači traže prostor i vrijeme u kojem mogu usporiti, opustiti se i regenerirati i to u estetski promišljenom okruženju. Taj se trend sve češće naziva haute wellness: spoj vrhunskog dizajna, personaliziranih tretmana i luksuznog ambijenta.

    Prostor postaje jednako važan kao i sama usluga, arhitektura, rasvjeta, mirisi i zvukovi oblikuju cjelokupni doživljaj.

    5 DIOR SUMMER formula # njega kože i usana u svijetu sunca

    U takvom kontekstu spa nije samo mjesto njege, nego produžetak životnog stila koji brend želi ponuditi svojim klijentima.

    4f r401 9 689269c81c40c

    U globalnom kontekstu u kojem se tržište luksuza suočava s usporavanjem rasta i promjenom potrošačkih navika, modni brendovi sve češće šire poslovanje izvan mode i nakita.

    Ulazak u sektor wellnessa omogućuje im da ponude novu vrstu luksuza, onu koja nije vezana uz sezonske kolekcije, nego uz iskustvo koje se može doživjeti tijekom cijele godine.

    4f r401 6 6892697fd033d

    Dior Spa New York tako nije samo nova adresa na mapi beauty industrije, nego i primjer kako se luksuz prilagođava suvremenim potrebama i redefinira vlastite granice.

    U eri u kojoj se luksuz sve rjeđe definira posjedovanjem, a sve češće mogućnošću povlačenja iz ubrzanog ritma života, modni brendovi poput Diora preuzimaju novu ulogu, postaju arhitekti trenutaka mira. Upravo u toj točki haute couture i haute wellness stapaju se u zajednički jezik suvremenog luksuza.

     

    CHANEL 2.55 slavi 70 godina # kako je vizija praktične Coco redefinirala pojam torbice

    Od organskog do geometrijskog # Umjetnički dijalog ključnih estetika Art Nouveau i Art Déco (slavi 100 godina)