Novo poglavlje u mirisnoj evoluciji
Dior Homme Parfum dobio je novu verziju pod kreativnim vodstvom Francisa Kurkdjiana. Ova reinterpretacija zadržava prepoznatljivu notu irisa, sada intenzivniju i izraženiju.
Miris kombinira puderastu profinjenost cvijeta s dubokom, zemljanom snagom njegovog korijena, donoseći modernu, izražajnu kompoziciju.
Struktura mirisa
U središtu parfema nalazi se Iris Pallida iz Toskane, dobiven pažljivim procesom uzgoja i obrade koji traje šest godina. Uz iris, kompoziciju oblikuju jantarni akordi koji dodaju toplinu, dok pačuli i vetiver osiguravaju strukturu i dubinu. Kumarin, sa svojim aromama sijena, gorke čokolade i kave, zaokružuje mirisnu priču.
Dizajn bočice
Parfem dolazi u minimalističkoj staklenoj bočici koja spaja kontraste – jantarna tekućina u crnom lakiranom staklu s aluminijskim detaljima. Simbol pčele ispod poklopca referenca je na Diorovu tradiciju savoir-faire umijeća.
Vizualna kampanja
Robert Pattinson ponovno je zaštitno lice Dior Homme Parfuma, a kampanju prati video snimljen u suradnji s francuskim elektronskim duom The Blaze.
Fotograf Mikael Jansson kroz jednostavne i snažne portrete naglašava estetiku mirisa – suzdržanu eleganciju i profinjenu privlačnost.