HOT_hit // kožnate MARMELO torbe vode nas u daleki JAPAN

    Kao kultura u potpunosti drugačija od naše, Japan nas izuzetno privlači, inspirira, a modni umovi često je seciraju kroz kreacije, forme, detalje i materijale... Kod nas je to autorica Dunja Sučić. - Kao što su životni put i filozofija Samuraja dugačka nit koja se stalno i iznova obnavlja i nadograđuje, takva je i stvaralačka filozofija ovog branda. Marmelo ne prikazuje kolekcije sezonski budući svaki proizvod zahtjeva dug proces od ideje do realizacije u gotov proizvod; ne poznaje sezone; ne prati slijepo trendove već nudi svoj dizajnerski kod - ovoga puta s pečatom samuraja – objašnjava dizajnerica brenda Marmelo, Dunja Sučić. Minimalizam je razbijen linijama inspiriranima elementima šljema, lepeze, mača i oklopa. Koža dodaje na snažnom dojmu, no torbe djeluju nježno, upravo radi mekane teksture.

    Fotke je radila Petra Mrša, torbe je nosila Hilda Halilović iz agencije Relatum. Styling je osmislila Iva Gjopar, make-up kreirala Petra Kuhar.

     

    marmelo1marmelo1marmelo1marmelo1marmelo1marmelo1