ZADIG donosi novi pristup parfemima – inovativan dizajn bočice, upečatljivu mirisnu kompoziciju i kampanju koja odražava slobodu i odvažnost. Ovaj parfem više je od mirisa, on je modni dodatak koji upotpunjuje stil Zadig&Voltaire.
Bočica ZADIG odmah privlači pažnju svojim jedinstvenim vodoravnim položajem i prepoznatljivim motivom krila, simbolom brenda Zadig&Voltaire. Dizajniran s posebnim naglaskom na igru svjetla i sjene, ovaj inovativni parfemski predmet izrađen je od stakla i metala, stvarajući luksuzan i moderan dojam. Osim estetske vrijednosti, ZADIG dolazi u punjivoj bočici, omogućujući dugotrajnu upotrebu uz smanjen ekološki otisak.
Parfumeri Amandine Clerc-Marie i Florian Gallo kreirali su ZADIG kao drvenasto-cvjetni miris koji redefinira pojam slobode. Kombinacija bijelog i crnog sezama stvara intrigantan kontrast, dok note đumbira unose dozu svježine i energije. U srcu mirisa nalazi se cvijet naranče, u tri različita oblika – esencija nerolija, cvjetna voda i apsolut, dajući mu višeslojnu dimenziju. Baza je bogata sandalovinom i kremastom vanilijom, stvarajući topao, senzualan završetak.
ZADIG je proizveden s naglaskom na održivost – parfem sadrži 89% prirodnih sastojaka, uključujući odgovorno uzgojenu vaniliju, cvijet naranče i sandalovinu. Korištene su napredne metode ekstrakcije, poput CO2 ekstrakcije bijelog sezama i đumbira, kako bi se očuvale čiste mirisne note.
Lice kampanje je Louise Robert, belgijska manekenka koja utjelovljuje duh neovisnosti i odvažnosti. Kroz minimalistički vizual i snimke fotografa Angela Pennette i redatelja Thomasa Kellyja, kampanja poziva na slobodu i istraživanje novih mogućnosti.
ZADIG nije samo miris – on je poruka, simbol slobode i izraz osobnosti.
Dostupan u formatima 10 ml, 30 ml, 50 ml, 90 ml i 150 ml refill, uz losion za tijelo (200 ml) i gel za tuširanje (200 ml).