MAKE-UPgrade // URBAN DECAY stiže u Muller

    Ženstven i zabavan – Urban Decay, super-slavni make-up brend uskoro stiže ekskluzivno u Müller parfumerije u Hrvatskoj i Sloveniji – objavio je danas L'Oreal. Brend je od devedesetih poznat kao onaj koji ima drugačije nijanse, a prva im je reklama bila – povraća li vam se od ružičaste?

    espp cr

     

    Hrabro i inovativno, naročito usred devedesetih. Danas je stvar drugačija, imamo svega i svačega, no usprkos tome brend je uspješan. Priča započinje sredinom devedesetih, kad su samo klasične roza, crvena i bež vladale beauty scenom. Ako ste željeli neku ludu boju, trebali ste se nekako snalaziti (na primjer zeleni marker za nokte), sjeća se Sandy Lerner, suosnivačica brenda. Igrom sudbine, njezin poslovni menadžer David Soward upoznao ju je s kolegicom vizionarkom Wende Zomnir. Kreativna poslovna žena i zaljubljenica u šminku gotovo od rođenja, Wende je također prepoznala nedostatke u paleti boja i odlučila unijeti određene promjene. Na popodnevnoj su kavi sklopile pakt koji je doveo do miješanja odmetničkih boja lakova za nokte u Wendeinom bungalovu u Laguna Beachu. Sandy, David i Wende pokrenuli su URBAN DECAY u siječnju 1996. s linijom od 10 ruževa za usne i 12 lakova za nokte.
    Wende danas upravlja stalnim rastom branda Urban Decay kao glavni kreativni direktor/suosnivač partner, u čemu joj pomaže Tim Warner (glavni izvršni direktor).

     

     espp crespp cr