KLISAB PROLJEĆE 21 // nove kreacije nastale su od restlova prijašnjih kolekcija i sada ima novu likovnu igru

     

    Klisabovci, dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, dali su brendu notu održivosti i zagrabili u fundus, gdje su otkrili raskoš tekstila koji je sada postao nova odjeća.

    KLISAB Proljeće 21 10

    No, pritom su intervenirali kreativno i inovativno, likovna ploha odjevnog predmeta postala je početak nekog novog motiva, 'ispisanog' tragom konca.

    KLISAB Proljeće 21 4

    I patchwork je više šarolik, njihov stilski moment koji inače koriste, postaje novo likovno-modno djelo, upravo radi raznolikosti tekstila.

    KLISAB Proljeće 21 7

    - Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je promatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta. Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka – objavio je Klisab.

    KLISAB Proljeće 21 3

    Autorski tim kampanje čine Nikola Beban (producent), Bruna Kazinoti (fotografkinja), Ante Pažanin za Alfaparf Milano (stilist kose), Saša Joković za Estée Lauder (MUA), Ana Nikačević (stilistica), Hana Matić i Bruna Trze (asistentice produkcije), Marko Tolić (MUA asistent) i modeli Klara B., Anja B. i Lea H. iz agencije N Model Management. KLISAB zahvaljuje Dvoru Veliki Tabor na suradnji u izradi kampanje.

    KLISAB Proljeće 21 2KLISAB Proljeće 21 5KLISAB Proljeće 21 6KLISAB Proljeće 21 8KLISAB Proljeće 21 9KLISAB Proljeće 21 11