Kinezi "oteli" Burberry uzorak

    Kineski Nacionalni ured za zaštitne znakove donio je odluku kojom se ukidaju intelektualna prava poznate modne kuće nad tartanom koji nosi ime Haymarket Check, te je karakterističan po bojama: crvenoj, bež i crnoj. - Kuća Burberry ovaj uzorak na našem tržištu nije koristila već tri godine, stoga su njezina ekskluzivna prava na taj uzorak istekla, objavio je kineski Ured za zaštitu autorskih prava.

     

    burberryRegistrirani Burberry Haymarket Check uzorak / The Scottish Register of Tartans

     

    Ova odluka Kineza zapravo je samo dio pravne borbe kuće Burberry i tvrtke Polo Santa Roberta, koja na istočnom tržištu, koje buja iz dana u dan, nudi među ostalom i stvari s Haymarket Check motivom. I to ne samo s motivom, već ta tvrtka opetovano proizvodi kopije Burberry torbi i plasira ih sve odlučnije. - Oni monopoliziraju dio škotske kulture, istaknuo je odvjetnik tvrtke Polo Santa Roberta kao razlog zašto Burberry ne bi smio imati ekskluzivna autorska prava nad ovim super-popularnim uzorkom koji je prepoznatljiv u cijelom svijetu. 

     

    zima burberry

     


    No, to baš i nije tako, jer taj je uzorak registriran u The Scottish Register of Tartans, upravo kao Burberry motiv. - Uložili smo žalbu, istaknuo je glasnogovornik britanske modne kuće - te je zaštita našeg uzorka jedan od uvjeta za vitalno poslovanje naše firme svugdje u svijetu. Burberry štiti ne samo kuću, na način da posjeduje sva prava, već i kupce. Zaštićeni su i logo i uzorak. Kuća uvijek poduzima sve potrebne korake kako bi zaštitila svoja intelektualna prava. Uložili smo žalbu na odluku kineskog Ureda za zaštitu autorskih prava koje je donijelo odluku da svi u Kini mogu koristiti naš uzorak na kožnim modnim dodacima - . Tržište kopija vrlo je moćno, unosno i rašireno je po cijelom svijetu, pa nije čudo da dolazi do ovakvih slučajeva u kojima je borba za intelektualnim pravom gotovo na rubu incidenta. Modne kuće u cijelom svijetu ulažu ogromne financijske napore kako bi se borile protiv ovakvih stvari i zaštitile prepoznatljivost vlastitog brenda.   


    Izvor

     

    Burberry3

     

    Glumica Sienna Miller zaštitno je lice jesensko-zimske kampanje

     

    Burberry33