ItGirls@Clarins / Baršunasto crvena

    Jedno sasvim obično jesensko popodne pretvorilo se u edukativno i zanimljivo upoznavanje s brendom Clarins, na još jednom ItGirls eventu s blogericama – kroz povijest ove prestižne beauty kuće provela nas je Dragana Dilparić, dugogodišnja brend managerica Clarinsa za Hrvatsku.

     1

     

    - Jacques Courtin-Clarins, doktor koji je ovu kuću osnovao davne 1954. godine otvorivši prvi Spa Clarins, ljepotu žene počeo je gledati drugačijim očima nakon što je neko vrijeme radio na rehabilitaciji ranjenih u 2. Svjetskom ratu. Naime, ubrzo je shvatio koliko im je bilo važno kako će one izgledati i nakon izlaska iz bolnice. Shvatio je da medicina daje mnogo, no ipak postoji još nešto što one žele – a to je svakodnevna njega i rituali koji će naglasiti i održati njihovu ljepotu i kvalitetu kože. Vjerovao je kozmetičarkama i s njima je provodio najviše vremena jer su upravo one bile te, znao je govoriti, koje prenose Clarinsovu viziju svim ženama. Bio je pionir u razvijanju raznih spa metoda, a prodaja proizvoda krenula je tek polovicom šezdesetih. Prva su se u prodaji našla ulja za lice i tijelo, i ona su do dan danas na tržištu, apsolutne su legende ove kozmetičke kuće. Jacques je u formulu postavio najkvalitetnije biljne sastojke i esencijalna ulja i to je bio pun pogodak – objasnila je Dragana.

     

    3

    Ekipa je slušala sa zanimanjem: na ItGirls@Clarins stigle su Martina s bloga http://www.alteregostyle.com/en/author/martina, Petra s bloga http://www.makeup-ninja.com/, Maja http://addtolove.net/, još jedna Maja http://missundaztoodslittlethings.blogspot.com/, Ivana s http://www.anaviglam.com/ i Juraj http://bleauog.blogspot.com/.

     

    - Njegova sestra i njezine prijateljice bile su mu najbolji "zamorci", te su iskušavale nove formule i promatrale kako djeluju na lice. Primijetio je da su nakon mora i slane vode ljepše i opuštenije, te je slične rituale hladnom vodom koristio u svojim spa centrima, gdje se uvjerio u njezin učinak na kvalitetu kože. Kad sam išla u Clarins u Pariz kao trenerica brenda, uvijek je dolazio do nas i ispitivao nas, zahvaljivao nam i pričao o proizvodima, teksturama, ritualima i kako ih unaprijediti. Stvarno je do kraja bio u samom procesu proizvodnje, iako i danas njegov sin, Christian, zna reći kako je gnjavio šefa Clarins laboratorija oko nekog proizvoda, kako ga trebaju unaprijediti ili neke druge sitnice… - .

     

     

    2

     

    - Jacques Courtin-Clarins vjerovao je klijenticama i donedavno su u pakiranjima dolazili i papiri na kojima ste mogli predložiti neki proizvod ili ga komentirati, i stvarno, neki su proizvodi nastali jer su žene to htjele. Danas je, u ekološkom duhu, taj papir zamijenjen formom na internetu gdje i sada možete komentirati i izraziti svoje želje ili nešto drugo predložiti ekipi u Clarinsu. I to uistinu dolazi do njih, važno im je mišljenje svih koji koriste njihove proizvode - .

     

    5

     

     

    - To je brend koji nije vođen toliko marketingom koliko vizijom i strašću, jer se i dalje nalazi u vlasništvu obitelji, no to ih je znalo i sputavati… Imali su nekoliko grešaka u procjeni: nedavno je bio lansiran sprej protiv elektromagnetskog zračenja, za što je kuća u znanstvenim krugovima i publikacijama dobila iznimnu podršku, no na masovnom tržištu on uopće nije zaživio. No, opet, prije dvadeset su godina imali kremu za nakon sunčanja koja je ujedno bila repelent, odbijala je komarce i insekte -.

     

    4

     

    S druge strane, njihov Double Serum je već sedmi put relansiran jer je kvalitetan i svako malo formula je unaprijeđena, njihovi znanstvenici neprestano rade na njemu. To si Clarins može dopustiti, dok bi možda neka druga kuća lansirala nešto novo. No, svi koji poznaju ovaj brend znaju da su mnogi od proizvoda zapravo osmišljeni davno, i da se kontinuirano proizvode pod istim imenom, sa sve boljim formulama.

     

    6

     

    - Nikada ova kuća nije imala sastojke životinjskog porijekla niti je testirala na životinjama. Pakiranja su od recikliranog papira i uistinu ulažu u eko sistem diljem svijeta jer na taj način određenim zajednicama izražavaju zahvalnost. Na primjer, Clasins proizvodi imaju i ekstrakt drva Katafraj koje raste na Madagaskaru, pa su lokalnoj zajednici donirali brojna sredstva za gradnju škola, upravo radi poticanja razvoja i ekonomije. Inače, Katafraj ima izvrsnu sposobnost zadržavanja vlage u kožu pa je iz tog razloga vrlo poticajan za industriju ljepote. Diljem svijeta surađuju s brojnim etno-botaničarima koji rade isključivo za njih, skupljajući i uzgajajući određene biljne vrste - .

     

    6a

    Maja, Ivana & Petra uživaju u Clarins "raju"...

     

     

    piling

     Isprobali smo i uvjerili se u razliku prije-poslije s Doux pilingom... nakon skidanja pilinga, koža je bila drastično mekša i glatkija

     

    Pričali smo i o poznatim mirisima koji se proizvode u sklopu beauty kuće Clarins: Thierry Mugler, Swarovski i Azzaro. – Thierry Mugler miris je nevjerojatan, svake godine prodaje se sve više, a gotovo ništa se ne radi na tome, miris je toliko poseban da sam od sebe raste… Azzaro je na primjer u Brazilu broj jedan, dok kod nas nije toliko slavan. Azzaro pour homme lansiran je 1976. godine kao prvi linearan miris, što znači da je nepromijenjen sve do potpunog nestanka s kože. Za razliku od brojnih drugih koji su postavljeni u piramidu, pa se svako malo promijene. Azzaro pour Homme od onda je na tržištu, a u Francuskoj je danas jedan od najprodavanijih. Uistinu je muževan i specifičan. Kad su Clarinsovci lansirali taj miris, išli su od parfumerije do parfumerije i uvjetovali im da uzmu source, mega pakiranje mirisa i refill bočice koje kupac ponovno dođe napuniti u parfumeriju. Bio je to svojevrstan ritual jer se punjenje radi rukavicama i izgleda atraktivno, tako da su i tu imali posebnu priču, već u ono vrijeme razmišljali su kako bi što praktičnije i na ekološki način prezentirali i prodavali miris. Imamo još i Swarovski, miris koji je predstavljen prije oko tri godine i svake godine predstavljamo limitiranu ediciju. Bočica je uvijek atraktivna i posebna, glamurozna i futuristička na svoj način. Ljudi vole ime Swarovski, tako da je taj potez bio više orijentiran na popularnost imena i eleganciju samog parfema - .

     

    azzaro

    Retro reklama za muževan Azzaro pour homme

     

     swarovski

    Thierry Mugler mirisi ne trebaju dodatnu reklamu: svake godine prodaju se sve bolje...

     

    thierry-mugler-womanity-

     

     

    Glamur i raskoš u bočici: Thierry Mugler Womanity (gore) i Swarovski (dolje)

    Swarovski-edp-range