U prostoru hotela Esplanade Zagreb obilježeno je 25 godina djelovanja modnog brenda Hippy Garden, autorice i dizajnerice Đurđice Vorkapić. Događanje je koncipirano kao retrospektivno-suvremena prezentacija kojom se sagledava kontinuitet estetskog rukopisa brenda, ali i njegova aktualna pozicija unutar urbane, autorske modne scene.

Scenografija večeri bila je strukturirana kroz simetričan raspored stolova i prigušenu rasvjetu, uz atmosferu koja je naglašavala doživljaj prostora, no nije preuzimala fokus s same mode. Ambijent je poslužio kao neutralna kulisa za predstavljanje dizajnerskog narativa koji Hippy Garden dosljedno razvija, vizije žene kao snažnog, samosvjesnog subjekta, a ne dekorativnog objekta. Upravo ta pozicija jasno upućuje na autoričinu dugogodišnju ideju woman power koncepta, u kojem je žena nositelj identiteta, odluke i stava.

Program večeri uključio je selekciju ključnih modela iz dosadašnjih kolekcija, predstavljenih kao svojevrsna vizualna kronologija brenda. Prikazani komadi nisu bili postavljeni nostalgično, već analitički, kao presjek silueta, materijala i konstrukcijskih rješenja koja su obilježila autorski razvoj kroz četvrt stoljeća.
FOTO: ZVONIMIR FERINA I DEYAN DOMINIONART

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš, to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj", izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić

U tom kontekstu, otvaranje revijskog dijela povjereno je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj suradnici brenda, u haljini iz kolekcije Spirit of Lika, koja referira na emocionalne i kulturne slojeve inspiracije česte u radu dizajnerice.

Novi kolekcijski segment jasno se naslanja na postojeći estetski kod, ali ga interpretira suvremenim sredstvima.
Koloristička paleta referira se na sivo-crne tonove s tamnozelenim akcentima, dok su siluete definirane preciznim krojem i kontroliranim volumenom. Kaputi arhitektonske strukture, midi i maksi duljina, pojavljuju se kao ključni komadi, često s integriranim remen-trakama koje naglašavaju struk.

Muški krojevi u ženskoj garderobi, strukturirana odijela s naglašenim ramenima, potvrđuju dizajneričin interes za redefiniranje moći unutar ženskog odijevanja. Takvi komadi ne djeluju kao stilizirani citati muške mode, već kao alat za izgradnju autoriteta i samouvjerenosti, što je u skladu s temeljnom idejom Hippy Garden žene: urbane, neovisne i svjesne vlastite pozicije.

Hippy Garden i nakon 25 godina ostaje brend izvan stroge sezonalnosti, fokusiran na autorski kontinuitet, kvalitetu izrade i jasnu estetsku filozofiju. Moda se ovdje ne tretira kao prolazni trend, već kao dugoročni izraz identiteta i osobne slobode žene, što čini temelj stvaralaštva dizajnerice Đurđice Vorkapić.
Partneri u realizaciji događanja bili su: Zvonimir Ferina (modna fotografija), Deyan Barić (fotografije uzvanika i ambijenta), make-up Sanja Agić, kosa Marcela saloni. U projektu Hippy Garden powered by dm sudjelovali su Esplanade Zagreb Hotel, destilerija Kulina, Digital Screen, D-Color i Moments Zagreb.























