Akcija "Reci DA" objavila uspjeh

    Akcija „Reci DA!“ koju su tijekom svibnja i lipnja provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska omogućila je djeci sa sindromom Down na području cijele Hrvatske najsuvremenije metode učenja i napredovanja. Hrvatskoj zajednici za sindrom Down uručena je vrijedna donacija u iznosu od 243.247 kuna putem koje će biti nabavljeni računalni programi Boardmaker i tableti s dostupnim aplikacijama.

    Reci DA


    Početak nove školske godine donio je uzbuđenje tisućama školaraca, a među njima su i djeca sa sindromom Down. Mnogima od njih će zahvaljujući akciji „Reci DA!“ školske obaveze od ove godine biti znatno jednostavnije. Čak 243.247 kuna je prikupljeno tijekom akcije „Reci DA!“ u svibnju i lipnju, a donacija je utrošena na nabavu računalnih programskih paketa Boardmaker i tableta s dostupnim aplikacijama za učenje.

    Reci DA 1 photo by Vladimira Spindler

    „U akciju „Reci DA!“ ušli smo sa željom da što većem broju djece sa sindromom Down omogućimo pristup najsuvremenijim metodama učenja uz koje najbolje napreduju. Roditelji djece sa sindromom Down su iznimno puno učinili na uključivanju djece u svakodnevni život te su se u posljednjih nekoliko godina izborili i za redovno pohađanje vrtića i škola. No, mnogima od njih su pomagala poput računalnih programskih paketa Boardmaker i tableta s aplikacijama nedostupna zbog visoke cijene. Zahvaljujemo stoga kupcima naših proizvoda koji su se uključili u akciju te našem partneru tvrtki Lidl Hrvatska koji se uz punu podršku odazvao akciji „Reci DA!“. Ova akcija nas je osnažila i u namjeri da nastavimo pružati podršku djeci čije su životne okolnosti otežane s partnerom Lidl Hrvatska ćemo na proljeće pokrenuti akciju za uređenje dječjih domova“, najavio je Srđan Lisac, član uprave tvrtke Procter&Gamble za Hrvatsku.

    Tijekom akcije „Reci DA!“ u svibnju i lipnju ove godine tvrtka P&G je donirala kunu za svaki svoj kupljeni proizvod u trgovinama Lidla u Hrvatskoj, odnosno za kupnju proizvoda među kojima su Ariel, Pantene, H&S, Gillette, Lenor, Pampers, Old Spice i Jar.   

    Reci DA 2 photo by Vladimira Spindler

    „Društvena odgovornost i lokalne inicijative su u vrhu poslovnih prioriteta tvrtke Lidl Hrvatska. Veliko nam je zadovoljstvo što smo većem broju djece sa sindromom Down olakšali učenje i uključivanje u svakodnevni život, ali i što smo dodatno osvijestili javnost o potrebama, ali i mogućnostima osoba sa sindromom Down. Vjerujmo i da će nastavak akcije „Reci DA!“, usmjeren prema dječjim domovima također poboljšati i uljepšati svakodnevicu djece“, izjavio je Boris Lukšić, predsjednik Uprave Lidl Hrvatska.

    Donacija u iznosu od 243.247 kuna je u dogovoru s Hrvatskom zajednicom za sindrom Down ravnomjerno raspoređena lokalnim udrugama. U Hrvatskoj živi oko 1.600 osoba sa sindromom Down, a  oko 900 ih je u dobi do 20 godina. Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti.

    „Edukacija djece sa sindromom Down je za većinu roditelja iznimno zahtjevna jer djeca koja su rođena s jednim kromosomom viška najlakše uče vizualnim putem. Potrebni su im prilagođeni materijali, a pokazalo se da uz pomoć posebno prilagođenih aplikacija na tabletima i programskih paketa Boardmaker djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju komunikacijske i matematičke vještine, ali i strane jezike. No, visoka cijena ovih materijala nam je velika prepreka zbog čega se od srca zahvaljujemo tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje su pokrenule akciju „Reci DA! i na taj način nam omogućili da većem broju djece olakšamo svladavanje svakodnevnih obaveza“, izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom, Dinka Vuković.


    Reci DA 3 photo by Vladimira Spindler    

    Tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska početkom iduće godine nastavljaju akciju „Reci DA!“, a ona će biti usmjerena prema uređenju 14 dječjih domova čiji je osnivač Republika Hrvatska. U pripremama za početak akcije sudjeluje i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje je pružilo potporu projektu.

    "Pozdravljamo inicijativu tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska u poboljšanju kvalitete života djece u dječjim domovima. Odgovornost za bolje i ljepše odrastanje djece je na svima nama te nam je izuzetno drago što se i privatni sektor uključuje i pomaže. Vjerujemo da će akcijom "Reci DA!" dječji domovi dobiti priliku da sami izaberu sto im je najpotrebnije i u skladu s ciljevima struke, a to je sto manji broj djece u dječjim domovima i odrastanje u obiteljskom okruženju uz svu pomoć sustava socijalne skrbi. Akcija "Reci DA!" koja je upravo provedena primjer je konkretne pomoći i suradnje s udrugama. Vjerujemo da će nastavak akcije na proljeće biti jednako uspješan", rekla je pomoćnica ministrice za socijalnu politiku, Iva Prpić.

    Foto: Vladimira Spindler