Username *
Password *
Remember Me

Još jedan veliki transfer desio se ovih dana, ili bolje reći desit će se tijekom pariškog tjedna mode koji počinje u utorak.
Vijest o tome tko će zamijeniti Stefana Pilatia u kući Yves Saint Laurent postat će i službena: Hedi Slimane kojeg šira modna javnost zna po uskim odijelima koje je lansirao za Dior (pričalo se da je Karl Lagerfeld smršavio samo da bi stao u te tanašne Dior Homme krojeve).

Hedi će se, kao i Jil Sander, vratiti na svoje staro radno mjesto: u YSL-u je radio od 1996. do 2001. Nakon toga je u Dior Homme bio do 2007. godine da bi se zatim posvetio svojoj drugoj kreativnoj ljubavi – fotografiji.

Hedi je prije par godina dao jedan intervju u kojemu su ga pitali što misli o novim medijima i internetu kao platformi na kojoj se moda dijeli, komentira, gleda direktno sa ulice. Iako se u dvije godine desilo mnogo toga u svijetu interneta i upravo su društvene mreže i interakcija među korisnicima podigli svijest o modi i svijetu oko nas, Hedi je već tada imao dobar osjećaj.
{am_part id=1}
- Mislim da će to jako utjecati na modu. Internet je kao veliki trg na kojemu se izmjenjuju mišljenja, uvjerenja i strasti, i svi jednako sudjeluju. Svi misle da znaju bolje, svi su self-made kritičari. Naravno, uvijek će postojati autoriteti, ali činjenica je da sada ljudi mogu reći što misle i da ih netko može čuti - .

- Mene to fascinira. Treba cijeniti i amaterizam i taj koncept da se nekome nešto sviđa, a drugima ne. Sve to obvezuje modnu industriju da razmišlja u novim smjerovima i na nove načine te da uvijek ide naprijed. Danas mladi dizajner može u kratko vrijeme i bez nekih posebih hijerarhija naći svoje mjesto i svoju publiku, što je prije interneta bilo gotovo nemoguće - .

- Ne znam točno kako će se to odraziti na stvaranje kolekcija, ali činjenica je da sada više ništa ne stoji između dizajnera i njegove publike - .

Na pitanje da li smatra da će digitalni mediji zamijeniti časopise, Hedi je odgovorio – da, ali ne vidim to kao lošu stvar. Ne možemo se boriti protiv evolucije i promjena, možemo ih samo prihvatiti i naći način kako se kreativno izraziti i iskorititi sav taj potencijal. Stvar je u tome što je print postao prespor za praćenje mode koja se dešava „ sada i u ovom trenutku“. Sve odmah postaje staro - .

Pošto Hedi uskoro ponovo postaje dizajner jedne velike kuće, a pritom je poznat, taletiran i priznat, moguće da mu se na stolu nađe i neka potencijalna suradnja s high street brandovima... (Ohoho, ne bi bilo loše nositi Hedi Slimane za H&M!)

No, Hedi, kako je rekao u tom istom intervjuu, je protiv toga. – Ne volim takve suradnje, ima nešto jako jeftino u svemu tome. To je rušenje kvalitete i ja osobno ne želim biti dio te priče - . Ok, to je rekao prije dvije godine. Oprostit ćemo mu ako se jednoga dana predomisli...