Username *
Password *
Remember Me

Proces snimanja kampanje, u ovom slučaju one za kolekciju "Nakit sa stavom" Zlatarne Križek, kompleksan je projekt koji uključuje tim od najmanje desetak ljudi. Tu su fotograf, vizažist, stilist, frizer, model, asistenti, ali i marketinški tim koji pomno pravi cijelu proceduru. Fotografije sa snimanja kampanje za nakit koji je osmislila bivša manekenka Lejla Filipović, koja je ujedno i lice kolekcije, otkrivaju interni proces, ali i suradnju brojnih kreativnih duša, koja je apsolutno neizostavna kako bi krajnji rezultat bio odličan.


ooLejla i Borut Mihalić koji namješta nakit... Ništa nije slučajno.


Same kreacije su delikatne i ženstvene, inspirirane kapima more i posveta su eteričnom dizajnu. To je prvo i osnovno - predmet koji mora biti u centru pažnje, no ujedno da naglašava ljepotu modela. Dakle, Saša Joković trebao je osmisliti, što je i napravio, klasičan make-up u bojama koje se nenametljivo stapaju s Lejlinim stilom i izgledom. Izbor je pao na smeđi smokey-eyes look, u nijansama Lejline kose. Odjeća koju je odabrao stilist Borut Mihalić, koji ujedno potpisuje kreativno vodstvo kampanje, bila je isključivo bijele boje, opet kako ne bi skrenula pažnju s nakita od bijelog i crvenog zlata.

 

opSaša Joković nanosi Lejli ruž boje mesa


Kosu su radile Melita Lukar i Tea Kraševac Furlan, članice frizerskog tima Keune Akademije, te su ovom prilikom za Lejlu osmislile lagane valove koji su gotovo pa prekrivali dio lica, dajući mu jednu senzualnu, gotovo samozatajnu notu. Krajnji izgled vrlo je ženstven i elegantan, baš kao i nova kolekcija nakita. Sve to kamerom je zabilježio jedan od naših najcjenjenijih fotografa, Marko Grubišić, kojemu su kroz ruke prošli brojni editorijali i modne kampanje. - Predstavljanje novosti na tržištu, kolekcije koju je dizajnirala naša ambasadorica Lejla Filipović - otkrila nam je Milena Ćulibrk, voditeljica marketinga Zlatarne Križek - zahtijevalo je posebne pripreme oko kampanje i okupljanje vrhunskog tima stručnjaka koji će taj posao odraditi besprijekorno. Sam proces stvaranja vizuala, a i finalni rezultati oduševili su nas i zadovoljni smo jer smo uspjeli prikazati svu ljepotu Lejle Filipović. Jedva čekamo da krenemo s kampanjom i da tržištu predstavimo Lejlu Filipović i Nakit sa stavom kroz jednu novu priču -  Fotografije same kampanje u objavu kreću za nekoliko dana.

Foto: Vedrana Škalić

 

 

5Svaki detalj je važan, ističe cijenjeni vizažist Saša Joković
3Još malo sjenila na kapke... 7Sređivanje pudera i fino korigiranje tena 1Fotograf Marko Grubišić definira posljednje pripreme... da li je to pobjegla neka las?8Evo, ovako drži ruku, kaže fotograf i... škljoc! 126Tim Zlatarne Križek provjerava fotografije i zaključuje cijeli proces

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location