Područje oko očiju među prvima pokazuje znakove starenja kao što su gubitak volumena, tamne krugove, natečenost i sitne linije. Koža u ovom području gubi više kolagena nego ostatak lica, a do 75. godine kapci mogu izgubiti i do polovice svoje kolagenske gustoće.
Diorov Pro-Collagen Shot i Eye Creme razvijeni su kako bi ciljali na vidljive znakove starenja i njihove biološke uzroke.
Oba proizvoda temelje se na OX-C Treatment tehnologiji, rezultat istraživanja o starenju matičnih stanica kože i smanjenju proizvodnje energije u stanicama koja utječe na strukturu i čvrstoću kože.
Pro-Collagen Shot
Shot je namijenjen intenzivnoj njezi i revitalizaciji područja oko očiju. Sadrži fragment kolagena biotehnološki razvijen za dublju penetraciju i bolju apsorpciju u koži, aktivirajući ključne kolagene tipa I, III, IV i VII. Dodatak ultra-tenzorskih polimera djeluje u dubini kože, pružajući osjećaj zategnutosti bez iritacije površine. Tekstura gela s 97% sastojaka prirodnog podrijetla nanosi se preciznim aplikatorom od hladnog metala, omogućujući ciljano djelovanje.
Eye Creme
Eye Creme nadopunjuje djelovanje Shota, djelujući na natečenost, tamne krugove i sitne linije. Formula sadrži Eye Network Complex koji jača mikrovaskularnu mrežu, ekstrakt chaga gljive i kofein za poticanje cirkulacije i smanjenje natečenosti.
Dvije patentirane hijaluronske kiseline pružaju dodatnu hidrataciju i punoću, dok prirodne pigmentne čestice reflektiraju svjetlost i daju trenutačno svježiji izgled. Tekstura je lagana, pogodna za svakodnevnu upotrebu, a rezultati su vidljivi već nakon tjedan dana, područje oko očiju izgleda glađe, svježije i odmornije.
Za kampanju Dior je odabrao Charlize Theron i Venus Williams, čiji izražajni pogledi u fotografijama Brigitte Lacombe prenose ideju da mladolikost nije samo površinski efekt, već rezultat brige o sebi i kontinuirane njege.