32 čudesne biljke @ Azena kozmetika

    - Proizvodi tvrtke Azena dijele se na skupinu dodataka prehrani i kozmetičkih proizvoda, prisutni su na tržištu više od 35 godina. Cijelu priču započeo je djed Antun čija se biljna filozofija temelji se na obradi 32 jedinstvene biljke, od kojih svaka posjeduje različita svojstva koje utječu na ljudski organizam. Biljke koje čine naše proizvode ručno se ubiru od strane naših dugogodišnjih suradnika i dobavljača, što garantira njihovu kakvoću i kvalitetu - izjavila je Senna Ušić Jogunica jučer na promociji u zagrebačkom Velvetu, odbojkašica i članica obitelji koja je ponosni vlasnik Azene.

    IMGP6110
    Zvijezda brenda od samog je početka biljna mast, najprodavaniji proizvod, no sada su tu i masažna ulja, biljni maslac za tijelo, sapuni, balzman za usne, balzami za njegu tijela, balzam za nakon brijanja i depilacije, baby balzam, biljne tinkture, čajevi, balzam nakon tetoviranja i brojni drugi. 


    - Mikrolokalitet Hrvatske u Europi i mješavina mediteranske i kontinentalne klime zajedno s visokim postotkom sunčanih dana u godini, čine našu floru izrazito bogatu esencijalnim uljima i hranjivim sastojcima. Proces obrade biljaka kojim dobivamo konačne proizvode slatka je obiteljska tajna, a nazivamo je Azena efekt - veli Senna.

     

    Obitelj Usic AzenicBrigu o ovim ljekovitim proizvodima uz svoju je obitelj preuzela i odbojkašica, unuka djeda Antuna, Senna Ušić Jogunica. Sada s familijom nastavlja voditi i širiti obiteljsku tradiciju.


    IMGP6084

    Ususret ljetu, na druženju u Velvetu predstavljena je i limitirana kolekcija proizvoda za ljeto (dostupna na benzinskim postajama Crodux i webshop.azena.hr).

    IMGP6098IMGP6113IMGP6115Kristina Bangoura

    Kristina Bangoura cijeni prirodnu kozmetiku

    Mara Bratos
    Mara Bratoš i Mia Biondić svratile su na promociju ove tradicionalnih formula za njegu kože

    Mia Biondic

    Petra Kurtela
    Petra Kurtela vodila je promociju