Novi brend slavonskih vina ENOSOPHIA // početak rujna za vinare ujedno je početak berbe grožđa

    Enosophia, nova vinarija i brend slavonskih vina prije par je dana započeo s berbom grožđa koje će nakon fermentacije postati nadopuna postojećoj ponudi.

    Za vrijedne berače organizirana je zdravica novim pjenušcem Nice To See You

    Berba na vinogradarskom lokalitetu Božilovac u Feričancima započela je rano jutros, a prva na repertoaru bila je sorta Graševina od koje je dio već probran za baze za pjenušce za koje je potrebno nešto više kiseline.

    Danas se brala sorta Graševina

    „Dok većini ljudi kraj kolovoza i početak rujna znači završetak ljeta, nama taj period označava početak berbe grožđa i najuzbudljivijeg dijela godine. Ove godine očekujemo oko 1100 tona grožđa od čega najveća količina pripada Graševini, a slijedi ju Frankovka. Kroz bogati sortiment u našim vinogradima uspijevamo optimalno organizirati berbu po vremenu dozrijevanja našeg grožđa“, kazala je voditeljica vinogradarsko-vinarske proizvodnje u Enosophiji Lucija Kužir.

    Direktor tvrtke Osilovac Ivan Maričić s timom nazdravlja prvoj berbi

    Nakon baza za pjenušce, kreće se s redovnom berbom ostatka sorti te slijede Chardonnay, Pinot bijeli, Sauvignon blanc, Pinot crni, Merlot, Cabernet franc,, Cabernet sauvignon i Syrah. Kužir je dodala i kako nijedna vinogradarska godina nije ista pa je tako i ova godina nekoliko puta iznenadila. No, unatoč brojnim izazovima svi Enosophia vinogradi su u izvrsnom zdravstvenom stanju te je najveseliji dio vinogradarske godine počeo upravo današnjom berbom. „Kvaliteta nam je prvom mjestu, a povoljnim omjerima kvalitete i kvantitete uspijevamo za naša vina proizvesti baš onakvo grožđe kakvo nam treba za pojedini proizvod“ – zaključila je Lucija Kužir.

    Povodom događaja, za vrijedne berače organizirana je zdravica gdje su imali priliku kušati novi pjenušac Nice To See You.

    Novi brend slavonskih vina Enosophia danas je započeo s ovogodišnjom berbom

    Enosophia brend na tržištu se pojavio početkom srpnja ove godine, a jedinstven je po holističkom pristupu brendu, brizi o ljudima, ekologiji i održivom razvoju, kao i ambiciji za pozicioniranjem Slavonije kao poželjne vinske turističke destinacije.

    Osim holističkog pristupa procesu razvoja i vizije novog brenda, Enosophia je jedinstvena i zbog inovativne tehnologije i interaktivne AR etikete na svojim prvim vinima – graševini TRS No. 5 i roséu Matarouge. Pomoću mobilne aplikacije moguće je očitati posebno skladanu glazbu koja prema istraživanjima poboljšava okus vina. Očitavajući pak Matarouge etiketu, korisnik može naučiti više o najpoznatijim svjetskim rosé regijama. Kvaliteta nove graševine prepoznata je i na ovogodišnjem prestižnom natjecanju Decanter World Wine Awards na kojem je TRS No. 5 osvojila broncu.

    Ove godine Enosophia očekuje oko 1100 tona grožđa od čega najveća količina pripada Graševini a slijedi ju Frankovka