Username *
Password *
Remember Me

Čim krenemo, stigne i glad. Hrana je hit već na početku putovanja! No, ako sve skupa traje satima, što ponijeti da se ne pokvari? Koja klopa daje energiju

DD travel main


Broj 1 tekućina, tekućina, tekućina – glavni nutrijent na putovanjima je čuvati dobru hidriranost tijela. Obična voda ili mineralna voda dobar su izbor, predlažu u NutriLife Centru. 

Možete ga personalizirati dodirom nutricionističkog umijeća:
- Ako imate putne želučane mučnine, dodajte komadić đumbira u bocu s vodom, ili skuhajte par kockica đumbira i ponesite u termosici kao čaj, začinjeno s par kapi limuna i žlicom meda. Naime, đumbir je vrlo učinkovito prirodno sredstvo protiv mučnine.
- Putovanje zamara, svakako birajte nešto kiselkasto. Limun, limeta ili kisela jabuka su odličan izbor. Limunada ili sok od naranče mogu se napraviti cijeđenjem doma i spremiti za putovanje.
- Ako trebate stimulans, ali kava nije vaš prvi izbor, tu je zeleni čaj. Skuhajte zeleni čaj i pijte na šalice. Djeluje opuštajuće na nervozu, a stimulativno na mentalnu svježinu.

Kockica tamne čokolade koju pustite da se otopi u ustima također pomaže. Prava čokolada općenito rijetko zakaže.

dark chocolate bar squares

 - Ako ste nervozni i volite grickati, pripremite svoje grickalice. Od čipsa i drugih slanih kupovnih proizvoda bit ćete nervozni i žedni. Napravite prije puta svoj čips od jabuke sušenjem ploški u pećnici. Ako ne stignete, jednostavno u vrećicu za spremanje hrane ubacite žličicu cimeta i ili rogača, narežite jabuku na tanke ploške i ubacite unutra te kratko promiješajte. Voila!

- Neprženi kikiriki, orahe, sezam i bademe (po izboru) pospite smjesom ružmarina, soli i šećera razmućenim u bjelanjku, te u pećnici kratko zapržite. Samo oprezno s količinom soli i šećera, i imat ćete zapravo zdrave i ukusne grickalice za cijelu obitelj.

Ne nosite na put: kuhana jaja, mlijeko i ostale kvarljive namirnice.

pool snacks travel hacks


- Od mesa je idealno kvalitetno sušeno meso koje nije preslano, poput sušene govedine (beef jerky), sušene pečenice (goveđe ili svinjske).

Za vegetarijance tu su proteinske pločice na bazi graška, soje ili konoplje. Druga opcija je ponijeti gotov tekući proteinski šejk, koji će vas definitivno zasititi i dobro nahraniti.

- Sendvič od tankog raženog kruha i dimljene pastrve ili lososa, s puno zelenog povrća u sredini dat će vam sitost i traženi osjećaj, bez probavnih nuspojava.

 

almonds cr


-   Birajte beskvasne kruhove (lepinja, ciabatta) ili peciva, te fermentirane mliječne proizvode poput jogurta ili kefira, u manjim pakiranjima. Probiotici iz tih proizvoda su prijatelji probave, samo vodite računa popiti ih dok se ne otople i pakirajte u vrećice spremnike koji čuvaju hladnoću.

 

 

apple-01

 

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

  1. Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location