Prije nekoliko dana prisustvovala sam mirisnom eventu, koji je organziran od strane It Girl portala u suradnji sa tvrtkom Promands koja je distributer raznih kozmetičkih brendova kao što su; Dior, J.P.G., Clarins, Carolina Herrera, Mugler te između ostalog Kenza i Fendia, zbog kojih smo se imali prilike okupiti, te dobiti ekskluzivu (prije novinara!) o mirisnim novitetima, koji su upravo pristigli na police Muller drogerija.

 


 

 

 

 

Na početku smo se malo bolje upoznali sa Kenzo novitetima, te se prisjetili najprodavanijeg Kenzovog mirisa - Flower, nakon toga krenuli smo isprobavati redom Kenzo mirise kao što je Amour I love U koji je izašao kao limitirana edicija povodom Valentinova 2013., u ambalaži od 40 ml (450 kn). 

 

 Nakon njega, uslijedili su trenutno posljednji noviteti nazvani - CouleurKenzo. Pitate se možda zašto boje? Pa, Kenzo je odlučio ove godine podariti bojama mirise, te ih je nazvao jednostavno Pink Yellow. Na policama Mullera će biti godinu dana, a nakon njih slijedi nova boja, koju željno iščekujem. Prodavat će se u pakiranjima od 50 ml, po cijeni od 500 kn.

 

COULEURKENZO pink & yellow izvor

 

A, kad je Kenzo već podario bojama miris, odlučio je to isto učiniti i sa vodom. Naime, znate i sami da voda nema boju, pa joj je Kenzo odlučio dati puno boja, cvijeća, sreće... kreirajući limitiranu ediciju u duginim bojama nazvanu, L'eau Par Kenzo za muškarca i ženu, koja stiže već sljedeći mjesec na hrvatsko tržište. 

Prodavat će se u pakiranjima od 50 ml, po cijeni od oko 400 kn.

 

 

L'eau Par Kenzo izvor

 

 

I kao posljednji Kenzo novitet stiže nešto ekstremno za muškarce Kenzo Homme Sport Extreme, koji je najavljen za svibanj 2013. godine. I namjenjen je sportašu koji sport doživljava kao izležavanje i sunčanje na plaži. Točnije, ne radeći ništa. Zanimljivo! Eh, kad bi barem sport bio tako jednostavan. :)

 

***

 

Nakon Kenzovih noviteta prešli smo na zvijezdu večeri, posljednji novitet iz kuće Fendi - Fan di Fendi. Miris je izašao na tržište još u 2010. godini, a na police Muller drogerije je službeno osvanuo 15.03. ove godine.

Inspiracija za bočicu je preuzeta iz poznatih Fendi- evih Baquette Peekaboo modela, te prepoznatljiv Fendi- ev logo, dvostruko slovo F kreirano od strane Karl Lagerfelda još davne 1965.godine, koje se proteže uzduž cijele bočice te isto tako, nezaobilazna žuta (zlatna) boja bočice, koja je zaštitni znak Fendia.  

 

 

Fan di Fendi dolazi u edp i edt koncentraciji, u pakiranjima od 30 ml (oko 350 kn), 50 ml i 75 ml. S tim da samo edp kocentracija nosi sa sobom popratnu liniju za njegu tijela (deo, gel za tuširanje i losion za tijelo).

 

U jesen 2012. godine na tržište izlazi Fan di Fendi Pour Homme u pakiranjima od 50 ml i 100 ml sa popratnom linijom koja uključuje after shave, šampon, gel za tuširanje i deo stick. Na policama Muller drogerija možemo ga očekivati već sljedeći mjesec i savjetujem vam cure da ga obavezno isprobate, ako planirate kupovati poklon za svoju "bolju" :D polovicu. Miris je odličan! :)

 

svi na okupu

 

I kao šećer na kraju. svi smo dobili po novi primjerak Fan di Fendi edp mirisa zapakiranog u divan žuti neseser. Moram priznati da sam ostala ugodno iznenađena ovim poklonom, te se još jednom zahvaljujem DubravkiMaji Silviji na odličnoj organzaciji, te kolegama blogerima (Persa,  Maruša,  Juraj,  Dunja,  Andrea,  i Zora) na divnom druženju. 

 

 

 

Jeste već imali priliku isprobati neki od gore navedenih mirisa? Dojmovi? Ako još niste, koji će biti vaš prvi izbor? :)

 

Maja xx