Username *
Password *
Remember Me

Jednog jutra Miuccia na uši objesi dvije banane i modni svijet odmah poželi na banana-dijetu. Teta Prada zanjihala je žutim voćem da nas podsjeti da banana ima malo kalorija, hranjiva je i zdrava (idealna za vitke i vitkije) i odmah stvorila novi trend: PLAC-A-PORTER.
Stella McCartney stala je na stranu kiselih, sline nam cure na njezine haljine s megaprintevima naranče i limuna.

A onda je i Phoebe poželjela sudjelovati u tom koktelu pa su na Celineovoj reklamnoj kampanji za ljeto 2011. osvanuli svježi krastavci i jagode, ali samo kao pozadina. Daj što daš.

Veliki brendovi poput Zare, Manga i H&M-a slijedili su voćni trend i izložili ljetni meni slatkih i sočnih uzoraka. Pravo osvježenje za visoke temperature.

Cijela ta voćna salata pljusnula je na jednostavne krojeve. Tako da su u glavnim ulogama uzorci, a ne oblici. To je klasična modna formula za uspjeh iliti standardna lekcija iz svijeta mode i modnih dizajnera: ako imaš bombastičan uzorak koji želiš istaknuti, kroj neka bude što klasičniji, što nosiviji.

Komentari (1)

  1. ItGirl

ja se zaljubila u aljinu boje banane s uzorkom krastavca al bila sam na placu i tam ih vise memajuuu abuuuuuuuuuuuuuuu

i sad mi sline cure do jaja ajjajajaaaaa

  Attachment
 
There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location