Username *
Password *
Remember Me

Skorašnju reviju jesenske kolekcije modne kuće Topshop, koja se očekuje u sklopu londonskog tjedna mode 16. veljače 2014., neće gledati samo posjetitelji, već i gosti koji će se udobno smjestiti u njihovom dućanu, na glavu staviti kacigu s naočalama za virtualnu realnost (360 stupnjeva) te se mentalno i momentalno premjestiti upravo na mjesto događanja.

 topshop

 

Kao i ovi prvi, i drugi će gledatelji moći vidjeti sve uživo - vip zonu, prvi red, pripreme za revije, a vjerojatno i osjetiti dodatno uzbuđenje koje redovito prati pripreme modnih revija, naročito na tako velikom događanju kao što je londonski tjedan mode. Zapravo, možda će gledatelji u virtualnom svijetu vidjeti i više - dok će posjetitelji revije biti na jednom mjestu, ovi drugi će se kretati, dok zapravo sjede udobno zavaljeni u fotelju. Bez gužve i panike. Želja čelnika kuće Topshop je demokratizirati modne revije i proširiti horizonte predstavljanja novih kolekcija.

Topshop je ovu akciju organizirao u suradnji s tvrtkom Inition, čiji suosnivač Andy Millns tvrdi da je ovo nova revolucija u masovnim medijima.- Virtualna je realnost tek krenula u osvajanje publike, jer ima snagu premjestiti nas na drugu lokaciju, bez da moramo putovati ili kretati se. Ova jedinstvena tehnologija ima potencijal dodatno promijeniti formulu predstavljanja modnih kolekcija diljem svijeta - .

 

Topshop-2014-Campaign-01

 

Topshop-2014-Campaign-02

 

 

 

 

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location