Username *
Password *
Remember Me

Ruža ne silazi s liste najpoželjnijih, koliko god komentirali kako je klišej – hit su ne samo njezini tonovi, već i ženstvena forma latice kao definicije nježnosti. Ona je tradicionalni simbol ljubavi i vječnosti... stoga je u čast njezine ljepote u Zagrebu otvorena galerija, novi Max Factor ruževi otkrivaju opojne tonove, Aleksandra Dojčinović posvetila joj je dio cruise kolekcije... A crvenom su obojane i nove hit naočale predstavljene jučer u Zagrebu. Za sve koje niste stigle pronaći svoje omiljene romantične krojeve, i ostale stvari za more, City Center One u Zagrebu i Splitu objavio je sezonska sniženja koja su već naveliko počela.

 Blossom Bloom 9

Ruža je kraljica u novoj minimalistički i elegantno uređenoj zagrebačkoj galeriji Blossom & Bloom – u ponudi je niz vrsta i kreacija buketa prilagođenih nizu prigoda. Foto: Jelena Balić, styling Petar Trbović, make-up Dajana Pajkić, kosa Mirna Barišić @ Teuta, model Ivona Bevanda, art direkcija Tomislav Vinšek.  

 Blossom Bloom 8

Marilyn Monroe kao utjelovljenje glamura proslavila je crveni ruž, njezin je izbor bio Max Factor, nijansa Ruby Red. Inspiriran njenom ljubavlju prema elegantnom stilu i bojama, Max Factor je kreirao savršenu kolekciju ruževa za svaku ženu. Radi se o četiri nijanse za sve tipove žena:
Marilyn Ruby Red – idealan za plavuše svijetlog tona
Marilyn Sunset Red – za tople tonove kože za žene toplih i maslinastih tonova kože.
Marilyn Berry – za hladne tonove kože, pristaje hladnijim i svjetlijim tonovima kože. Ruž s plavim podtonom komplementaran je hladnom tonu tena.
Marilyn Cabernet – za hladne i tamnije tonove kože, bogata crvena nijansa sadrži ljubičaste podtonove i pristaje svijetlim i tamnim hladnim tonovima tena, brinetama i crnkama.
Cijena ruževa je 72,90 kn.

 Max-Factor-Marilyn-Monroe-Lipstick-Collection-2095-each


Aleksandra Dojčinović nedavno je predstavila cruise kolekciju u Esplanadi – autorica je vjerna cvjetnom motivu u svim nijansama. Koristi ga kao element na gustoj čipki ili transparentnoj podlozi kroz koju se nazire tijelo. 

 aleks1aleks3aleks22bags

Shopping prije mora @ City Center One

 

Natasa Janjic

Nataša Janjić bira cvjetni motiv @ predstavljanje See Concept

see concept


See Concept, predstavljen jučer u Velvetu, koristi sočne ružine tonove na top detaljima sezone – sunčanim naočalama retro oblika. - See Concept je nastao 2010. g. u suradnji trojice prijatelja koji su osmislili naočale za čitanje na stalku. Inspirirale su ih olovke kojima se ljudi sami poslužuju na raznim šalterima. Naočale su odmah doživjele uspjeh i nazvali su ih – See Up. Iako su glavni kupci bile banke, mnogo ljudi ih je željelo imati i kod kuće pa su iz tog razloga izdali novu kolekciju za osobnu upotrebu – See Home. Zajedno sa See Home, izdali su i kolekciju See Magnet – naočale s magnetom koje se drže na hladnjaku – objavio je brend.

see concept3

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location