Username *
Password *
Remember Me

Zadatak je stvoriti bočicu koja se odmah prepoznaje na opip, bez gledanja - rečeno je na natječaju 1915. godine kojim je Coca-Cola izazvala američke staklare. Pobjedu je odnijela tvrtka The Root Glass Company of Terre Haute, a ubrzo nakon toga dizajn je patentiran. Ostalo je povijest – do danas je bočica proživjela nekoliko promjena, no baza je ista.

bottle

Pregled njihovih kampanja kroz stoljeće otkriva njezina lica, bočica je ipak glavna iako je imidž familijaran i obiteljski, njezin oblik ostao je prepoznatljiv. Pametno i napredno razmišljanje tadašnjih managera dovelo je do toga da je danas, kad je sve oko nas pomno dizajnirano, Coca-Cola bočica i dalje jedan od autentičnih retro oblika, prepoznatljiva u cijelom svijetu. Vintage reklame otkrivaju njezinu odličnu strategiju, uvijek poveznica s uživanjem i obitelji, a često i sa svijetom slavnih.

Povodom godišnjice, danas će profi barmen u Metrou u zagrebačkom Jankomiru posluživati Coca Colu na starinske načine, kao i svako dan do polovice svibnja, u jutarnjim i popodnevnim satima.

 

31

9016a

CC-Contour-ElvisCC-Contour-Marilyn

coca-cola-vintage-sign

Coca-Cola Elvgren2

CocaColaGirls

coca cola 1939

coke-coca-cola-marketing-vintage-cola-advertising-21cokeecoke trayserve

coke vintage6

h606bcdpxody82

old coke ads0011

vintage-coca-cola-2

vintage55

vintage66

vintage coke3

vintage coke33

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location