Username *
Password *
Remember Me

Ove godine hrvatska zrakoplovna tvrtka Croatia Airlines obilježava 25. godišnjicu osnutka: povodom tog jubileja u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt od 25. rujna do 5. listopada održava se izložba "25 godina dizajna i fotografije u Croatia Airlinesu".

tacna


U komuniciranju korporativnih vrijednosti, ali i nacionalnoga identiteta, važnu ulogu već 20 godina ima i kompanijski časopis Croatia, koji svojim vizualnim identitetom, kao sastavnim dijelom vizualnog identiteta kompanije, uspješno prenosi nacionalna obilježja i tako pridonosi prepoznatljivosti naše zemlje u svijetu. Nerijetko časopis je i prvi kontakt putnika s našom zemljom te daje prve informacije o Hrvatskoj. Maštovite i zanimljive teme praćene kvalitetnim fotografijama promiču hrvatsku kulturu, baštinu i prirodne ljepote te informiraju putnike i širu javnost o odabranim stručnim temama iz zrakoplovstva i kompanije.

avion

Usporedno s razvojem kompanije sustavno se razvija i korporacijski vizualni identitet. Osobito se ističe vizualni redizajn zrakoplova Croatia Airlinesa, za koji je tvrtka dobila međunarodnu nagradu ReBrand 100.


Općeniti je projekt razvoja korporacijskog identiteta tvrtke predstavljen na mnogim hrvatskim i međunarodnim izložbama i manifestacijama dizajna, a predstavljan je u međunarodnim publikacijama (European Design Annual, Print, Icograda Gallery) a uz reBrand 100 dobio je i još nekoliko nagrada te priznanja.

 

inflight

 

case

compani prof

croatia

interijer

kalendar

marama

rep

sjedala

tkanine

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location