Username *
Password *
Remember Me

Od kad je Christopher Bailey sjeo na čelo ne samo kreativnog, već i izvršnog direktora Burberryja, kuća sve uspješnije balansira između tradicije i novih tehnologija, a sada je tu i direktna prodaja nakon predstavljanja kolekcije. Naime, kako bi skratili rok između revija i dolaska robe u dućane, što je otprilike oko pola godine, Christopher uvodi novu strukturu i čini čitavu kolekciju dostupnom odmah nakon revije. Doslovno - s piste na ulicu. Jesenska kolekcija bit će u sklopu londonskog tjedna mode predstavljena 19. rujna. Uoči toga brend donosi kampanju.

Burberry Campaign September 2016 0062 cr

- Kolekcija inspiraciju crpi iz spoja povijesti i modernizma vidljivog u djelu Orlando poznate spisateljice Virginije Woolf. Christopher Bailey, kreativni i izvršni direktor Burberryja otkrio je kako im je bila želja odati počast svim talentiranim majstorima zanata čije su spretne ruke izradile svaki kultni proizvod – objavio je brend.

Kampanju za novu kolekciju snimio je veteran modne fotografije, Mario Testino, kao seriju portreta britanskih modela i samih majstora iz Engleske, Škotske i Italije koji stoje iza vrhunskog dizajna Burberry kolekcija. Snimljena u Walker Art Gallery u Liverpoolu, kampanja odiše raskoši, elegancijom i bogatom povijesti najpoznatnijeg britanskog modnog brenda.

Burberry Campaign September 2016 002 cr

Lansiranje kampanje i kolekcije Burberry je označio objavom jednog od detalja Testinovih fotografija – portreta majstora koji je izradio uzorak za najnoviju Burberry torbu, The Bridle.

Burberry Campaign September 2016 001 c1rBurberry Campaign September 2016 001 cr

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location