Username *
Password *
Remember Me

Hokejaši Medveščaka i ove su se godine aktivno uključili u obilježavanje "Međunarodnog mjeseca borbe protiv raka dojke" kako bi svoje navijačice, ali i sve žene u Hrvatskoj i svijetu potaknuli na pravovremene preglede i testiranja s isključivim ciljem prevencije oboljenja od raka dojke. Listopad je mjesec koji je u cijelom svijetu posvećen borbi protiv raka dojke, zloćudne bolesti od koje godišnje obolijeva veliki broj žena svih životnih dobi. U Hrvatskoj se kao i u svijetu, zahvaljujući brojnim Udrugama i Inicijativama, tijekom listopada provodi niz aktivacija, projekata i edukacijskih programa s namjerom da se kod žena probudi svijest o brizi za vlastito zdravlje i o prevencije zloćudne i kronične bolesti kao što je upravo rak dojke.

 

2

Medvjedi će tijekom ''Ružičastog listopada'' na svim svojim vozilima imati istaknutu ružičastu vrpcu, a za ovu prigodu posebno će biti oslikani modeli Citroën DS3 Cabrio. Medveščakov glasnogovornik ovosezonske kampanje je napadač Ryan Vesce.

- Ovo je najmanje kako možemo pomoći našim navijačicama jer ne priznajemo činjenicu da je bolest jača od svih nas! Mi ćemo se boriti do zadnjeg  atoma snage, do zadnje sekunde na ledu, a od naših navijačica i svih žena očekujemo da se jednako tako bore za svoje zdravlje! Ovime šaljemo poruku svim ženama o opasnostima ove bolesti ali i mogućnosti njene prevencije kroz redovite preglede - izjavio je Ryan Vesce, Medveščakov glasnogovornik akcije "Ružičasti listopad" - ovo je naša simbolična potpora svim ženama, osobito onima koje su se susrele s ovom bolešću i pobijedile je! Drage naše, upamtite - ukoliko dovoljno rano otkrijete simptome postoji velika mogućnost da pobijedite rak, stoga želimo da Vam ova kampanja bude ‘alarm’! Obavite svoj pregled na vrijeme i budite uz nas do kraja, do posljednje sekunde zadnje trećine - .

 



Kampanji ''Ružičasti listopad'' i ove su se godine, već drugu zaredom, pridružili i hokejaši Medveščaka. Ovogodišnjoj akciji Medvjeda, koja je isključivo informativnog i edukativnog karaktera, pridružio se i klupski partner Citroën. U znak podrške svojim navijačicama i s namjerom da ih podsjete na važnost redovitih pregleda i prevencije oboljenja, Medvjedi će tijekom mjeseca listopada na svim utakmicama KHL prvenstva na službenim klupskim dresovima imati ušivene ružičaste vrpce. Naime, ružičasta vrpca je simbol kampanje kojom se u cijelom svijetu obilježava međunarodni mjesec borbe protiv raka dojke.

 


Rak dojke je u gotovo svim populacijama u samom vrhu vodećih uzroka smrtnosti kod žena. Većina žena zna da 25% svih zloćudnih tumora kod žena čini upravo rak dojke. Rak dojke ne bira dob. Prije 20-ak i više godina rak dojke se javljao najčešće u dobi nakon 50-te, 60-te godine života. Danas je sve više oboljelih žena u dobi između 30 i 40 godina života. To je dob kada se brojne, osobito patološke, promjene odvijaju vrlo brzo, za razliku od žena u kasnijoj dobi, dobi nakon 60-te, 70-te ili 80-te godine života. Stoga je upravo u mlađim dobnim skupinama žena, a to je dob nakon 30-te godine života, od izuzetne važnosti rana ili pravodobna dijagnostika zloćudnih bolesti dojki. Medvjedi i Citroën pozivaju sve navijačice i navijače ali i sve ljude diljem svijeta da se pridruže ovoj inicijativi i budu snažna podrška ženama u njihovoj borbi za život i zdravlje!

 

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location