Username *
Password *
Remember Me

Uz statične Caru Delevingne, Edie Campbell i Charlieja Francea, u proljetnu kampanju britanske kuće Burberry novu je energiju unio razigrani desetogodišnji sin Victorie i Davida Beckhama.

oopp

I dok trojac stoji mirno poput voštanih figura, Romeo trčkara oko njih i odlično se zabavlja. Pritom nosi novu, fantastičnu kolekciju britanske kuće koja ovo ljeto prednost daje metalik teksturama, čiji sjaj na klasičnom kroju trench kaputa naglašava edgy moment. Tu su i blještave torbe, cipele i sunčane naočale.

Dječak ujedno simbolizira mladenačku notu vremešne modne kuće čiji se stil bazira na kaputu nastalom u Prvom svjetskom ratu. Christopher Bailey učinio je čudo i vratio Burberry na modnu mapu najutjecajnijih svjetskih brandova, a novi potez pokazuje simpatičan zaokret i spremnost na stilsku igru. Kolekcije su mu sve bolje i bolje, Bailey je otkrio čudesnu formulu. Pogledajte video.

oopp2

 

oopp3

Komentari (3)

mali je zakon, da nije njega reklama bi bila totalno mrtva :P
p.s. sve mi se čini da će kao veeeliki bit' isti tata

  Attachment
 

meni je prebolesno vidjet djecu obučenu u odjeću za odrasle,nikak mi se to ne sviđa...

  Attachment
 

mali je presladak.. fakat bez njega sasvim obicna kampanja. ovi su ko smrznuti

  Attachment
 
There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location