Username *
Password *
Remember Me

Ovo, i ostala srodna pitanja postavili smo Andreji Maceljski, direktorici razvoja u Uloli, sve popularnijoj hrvatskoj kozmetičkoj kući koja je nedavno predstavila liniju Facelift, čime je privukla mnogo pažnje ljubitelja iz eko beauty svijeta (kojih je svakim danom sve više). Naime, ako uzmemo u obzir da se svake godine prodaja i potražnja prirodne kozmetike u svijetu, pa i kod nas, zavidno povećava, činjenica je da je ovaj dio kozmetičke industrije pod sve većim povećalom...

4

ItGirl: Koji su procesi u proizvodnji prirodne kozmetike najvažniji?
Andrea Maceljski: Potrebno je prije svega definirati što podrazumijevamo pod prirodnom kozmetikom (eko, organska...). Zatim treba slijediti upute i zakone koji su za to propisani, te u skladu s tim organizirati samu proizvodnju. Ono što je od velikog značaja kod same proizvodnje je odabir sirovina (biljna ulja, eterična ulja, konzervansi i emulgatori dozvoljeni u proizvodnji prirodne kozmetike). Dakako jedan od važnih čimbenika je i sama formulacija, odnosno recepture za proizvodnju. Iznimno je važno pažljivo provoditi procese u proizvodnji kako bi finalni proizvod zadržao kvalitetu, te ga na kraju pravilno skladištiti. Najvažniji je zapravo pomni odabir najkvalitetnijih sirovina (hladno prešana biljna ulja, kemotipizirana eterična ulja...), odabir ambalaže koja može sačuvati sve bitne sastojke sirovina (reciklirana, jer ipak smo ekološki osviješteni), te higijensko-sanitarni uvjeti. Sapune, primjerice, proizvodimo "hladnim postupkom" koji je dosta kompliciran radi očuvanja svih bitnih karakteristika sirovina.

5

ItGirl: Gdje nastaju Ulola proizvodi?
AM: Naši pogoni nalaze se u Zagrebu, na adresi Radnička 21, gdje smo sagradili pogone prema zahtjevima i zakonima republike Hrvatske, te su podložni periodičnoj kontroli od strane Sanitarne inspekcije. Jako smo ponosni jer smo dobili pohvale kako smo učinkovito uredili i preuredili relativno male pogone, a da potpuno odgovaraju zakonskim normama. Svaki naš novi proizvod prolazi nekoliko faza analize i testiranja s naše strane i naravno od mjerodavnih institucija. Ulaskom u Hrvatske u EU neke će nam stvari biti jednostavnije što se tiče same registracije proizvoda i procesa dobivanja svih potrebnih dozvola i certifikata. Svi naši proizvodi su testirani prema Zakonima RH, na Institutu za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar, a oni proizvodi koji zahtijevaju konkretnije analize prolaze još testiranja od strane Ministarstva zdravstva.

ItGirl: Gdje nabavljate sastojke?
AM: Sirovine nabavljamo od hrvatskih renomiranih dobavljača i uvoznika, a svaka sirovina prije stavljanja na tržište zahtijeva i detaljnu analizu. Pa tako koristimo samo sirovine koje posjeduju odgovarajuće certifikate o izvršenim svim potrebnim analizama. Neke od ulja, kao lavandino ulje i maslinovo nabavljamo i od registriranih privatnih proizvođača s Brača i Hvara.

33

ItGirl: Da li je moguće prirodnim sastojcima konkurirati umjetnima, primjerice na području anti-age kozmetike i do koje mjere?
AM: Prirodni sastojci dakako mogu konkurirati sastojcima koji se nalaze u kozmetici koja nema naglasak na prirodne komponente. Oni su učinkoviti, kako dokazuju brojne studije vezane primjerice za sastojak Amelioix koji se nalazi u našoj liniji Facelift. Međutim učinkovitost prirodne kozmetike nije samo u aktivnim komponentama, jednim djelom tu su i biljna ulja (primjerice plod divlje ruže-bogat karotenoidima, pulpa vučjeg trna, ili ulje argana). Tu dakako možemo uključiti i eterična ulja (smilje i brojna druga), kao i niz drugih komponenti kao što je prirodni vitamin E koji u sinergiji sa ostalim komponentama čini kvalitetan i učinkoviti anti-age tretman. Važna stavka je i njega kože iznutra koja će zasigurno pospješiti djelovanje kozmetičkih proizvoda koje nanosimo izvana. Koža puno brže prepoznaje prirodne sastojke za razliku od sintetskih, ni to nikako ne smijemo zaboraviti.   

44

ItGirl: Planovi?
AM: U dugoročnoj strategiji Ulola planira osjetno povećati broj artikala i to kroz slijedeće linije proizvoda (većina navedenih proizvoda s definiranom recepturom poslana je već na Ministarstvo zdravstva sa zahtjevom za dobivanje registracije, odnosno dozvole za promet): 
- Ulola Pharma - luksuznija linija pilinga, sapuna, krema za ruke i maslaca za tijelo namjenjena prodaji isključivo u apotekarskim lancima
- Ulola Sun - proizvodi za sunčanje na bazi maslinovog ulja
- Ulola Professional - proizvodi za kozmetičke salone i SPA centre
- Ulola Med - kozmetika sa posebnom medicinski uvjetovanom namjenom
- Ulola Hair - proizvodi za njegu kose
- Nadopuna Ulola Facelift linije mlijekom za skidanje šminke.

ItGirl: Koje je značenje riječi Ulola?
AM: Na sanskrtu je to "veliki val", to je za nas velika moć prirode koja se krije iza sastojaka i recepture koje koristimo.

 1237911121415223234

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location