Username *
Password *
Remember Me

Divite se seriji Mad Men, fascinira vas svijet marketinga koji je danas toliko moćan da definira naše shopping navike, gotovo pa nas usmjerava u svakodnevnim aktivnostima… OK, ovo je vijest za vas! Uskoro u Zagreb, točnije 27.studenog (sljedeći utorak), u organizaciji NOA agencije, Andrew Cracknell predstavit će svoju knjigu The Real Mad Men: The Remarkable True Story of Madison Avenue's Golden Age i održati predavanje o agencijama kakve su bile i kakve bi trebale biti temeljeno na njegovom iskustvu na vodećim pozicijama u najkreativnijim svjetskim agencijama.

the-real-mad-men
Andrew Cracknell započeo je karijeru u reklamnoj industriji kao copywriter 60-tih godina u jednoj od tadašnjih najboljih svjetskih agencija Collet Dickenson Pearce u Londonu. Iznimno talentiran, brzo se penje na agencijskim ljestvicama i postaje glavni kreativni direktor i predsjednik uprave u tadašnjim vodećim i najkreativnijim agencijama, zadužen za američko i europsko tržište. Po njegovim vlastitim riječima u tom vremenu gotovo da i nema kategorije proizvoda za koju nije radio i kreativnog rješenja kojeg nije vidio. Redovito je pisao za The Financial Times i časopis Campaign.

The Real Mad Men njegova je prva knjiga, te je s jednakim oduševljenjem prihvaćena kako od stručne, tako i od šire publike. Sir John Hegarty, jedan od velikana reklamne industrije, kaže da je ovo knjiga o vremenu kad se rađala moderna reklamna industrija, ali isto tako i mudra uputa o tome kako voditi kreativnu agenciju.

The Real Mad Men obavezna je knjiga za sve koji rade u reklamnoj industriji ili jednostavno žele znati koliko su njihovi omiljeni junaci Don, Roger ili Peggy utemeljeni u realnosti, jer kako kaže jedan od najvećih reklamnih stručnjaka, David Abott: - Andrew Cracknell tells it like it was - .

Ulaz na predavanje je slobodan.

andrewcracknellMarketinški mag Andrew Cracknell


Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location