Username *
Password *
Remember Me

Samo da traje kratko i bude efikasno - vrednote su koje cijenimo kod svih tretmana, krema i naravno vježbi. Upravo ove vrline ima gimnastika lica koja, ističe Lea Homolak iz poliklinike Echo, za koju vam treba oko deset minuta dnevno, a tijekom kratkog vremena itekako možete vidjeti promjene. Naime, lice ima mišiće kao i ostatak tijela, i ako ih vježbamo, oni će biti čvršći što znači da lice neće toliko "curiti" prema dolje, što je očekivana posljedica starenja, već će ono biti svježije i izgledati će mlađe. - Svi mi možemo si pomoći s malo vježbanja, svakodnevno, to može biti dok na primjer gledamo televiziju, kuhamo ili radimo neke druge klasične stvari po kući. Gimnastikom lica možete zaustaviti stvaranje bora, podići obraze, usporiti produbljivanje nazolabijalnih i bora na čelu... - .

 

laredoute 103130939211451Foto: La Redoute, prshots

 

- Zalažem se za to da se što kasnije krene s botoxom, hijaluronskom kiselinom i sličnim tretmanima, jer mislim da žene mogu puno napraviti za sebe samo da se posvete svom licu i vježbanju barem deset minuta dnevno. Naime, to su jednostavne vježbe, a vrlo efikasne. Ima još jedna bitna stvar, kad vježbate lice ne smijete zaboraviti disati, to se često dešava mojim klijenticama. Napravimo vježbu i one zaborave na pravilno disanje. To je isto kod i svakog vježbanja, bez pravilnog disanja nema pravilnog izvođenja vježbi  - ističe doktorica Homolak. Kad krenete s gimnastikom lica, možete prvih par dana osjetiti lagani muskulfiber, no to samo znači da ste upregnuli sve svoje mišiće lica. Možete vježbati oči, čelo, obraze, bradu i vrat.

 

face


Nekoliko primjera:
- Vježba protiv "curenja" obraza i spuštanja linije usana: isturite bradu prema van, tako da vam se napne vrat, i napnite usne prema unutra, raširite ih i zategnite. Trebali biste osjetiti kao da vam donji dio lica ide prema van. Kad osjetite da su mišići napeti, ostanite u tom položaju i brojite do dvadeset.

- Vježba protiv spuštanja kapaka: stavite kažiprste na vanjski dio oka, srednje prste na dio tik iznad nosa. Držite otvorene oči i stišćite kao da ih želite zatvoriti, no i dalje ostavljajte otvorene. Napravite ovu vježbu dvadeset puta.

- Slična vježba prethodnoj: stavite kažiprste na vanjski dio oka, a srednje prste na unutarnji dio oka i zatvorite oči. Stišćite ih tako zatvorene dvadeset puta. Kad završite, stisnite oči i nabrojite do dvadeset.

- Vježba protiv nazolabijalnih bora: nategnite usne prema dolje kao da radite „o“, koža oko nosa mora biti skroz nategnuta. Spustite što više donju vilicu i u tom položaju ostanite dok ne nabrojite do dvadeset.

- Vježba protiv bora na čelu: polegnite kažiprste iznad tik iznad obrva, paralelno, i spuštajte ih prstima prema dolje, te istovremeno dižite obrve mišićima. Na taj način radite otpor, radi čega efikasnije vježbate mišiće čela.

- Vježba za vrat: legnite na leđa i podižite glavu prema stropu. Osjetit ćete da vam rade svi vratni mišići. Ponovite to dvadeset puta.

- Vježba za vrat: legnite na leđa i okrenite glavu lijevo ili desno. Okrećite glavu s jedne strane na drugu, na način kad glava dođe prema naprijed da bude isturena prema gore, kao da glavom i pokretom opisujete polukrug. Osjetit ćete da vam rade svi mišići vrata. Napravite vježbu dvadeset puta.

- Vježba za područje oko usana: stisnite usne kao da ste pojeli limun ili nešto kiselo. Stitnite usnice i držite ih dok ne nabrojite do dvadeset.
Želite li saznati više, u poliklinici Echo možete za 100 kuna dobiti edukaciju - osoblje će vam jedan na jedan objasniti sve vježbe koje možete svakodnevno raditi kod kuće i na taj način održati lice mladolikim i sretnim!

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location