Username *
Password *
Remember Me

Bez obzira putujete li vlakom, busom ili osobnim automobilom, putovanje nije samo sjedenje, posebno ako traje duže. Hranu valja pripremiti unaprijed kako bi putovanje bilo što manje iscrpljujuće te kako biste se okrijepili na pravi način. Evo nekoliko jednostavnih i praktičnih pravila.

food


Broj 1 tekućina, tekućina, tekućina – glavni nutrijent na putovanjima je čuvati dobru hidriranost tijela. Obična voda ili mineralna voda dobar su izbor.
Možete ga personalizirati dodirom nutricionističkog umijeća ako ..

•    .. imate putne želučane mučnine, dodajte komadić đumbira u bocu s vodom, ili skuhajte par kockica đumbira i ponesite u termosici kao čaj, začinjeno s par kapi limuna i žlicom meda. Ako niste znali, đumbir je vrlo učinkovito prirodno sredstvo protiv mučnine.
•    .. putovanje zamara, svakako birajte nešto kiselkasto. Limun, limeta ili kisela jabuka su odličan izbor. Limunada ili oranžada mogu se napraviti cijeđenjem doma i spremiti za putovanje.
•    .. trebate stimulans, ali kava nije vaš prvi izbor, tu je zeleni čaj. Skuhajte zeleni čaj i pijte na šalice. Djeluje opuštajuće na nervozu, a stimulativno na mentalnu svježinu. Kockica tamne čokolade koju pustite da se otopi u ustima također pomaže. Prava čokolada općenito rijetko zakaže..

water


•     .. ste nervozni i volite grickati, pripremite svoje grickalice. Od čipsa i drugih slanih kupovnih proizvoda bit ćete nervozni i žedni. Ako imate vremena, prethodno napravite svoj čips od jabuke sušenjem ploški u pećnici. Ako nemate, jednostavno u vrećicu za spremanje hrane ubacite žličicu cimeta i ili rogača, narežite jabuku na tanke ploške i ubacite unutra te kratko promiješajte. Voila!
•     .. ako volite slane grickalice na putu, pripremite svoje! Neprženi kikiriki, orahe, sezam i bademe (po izboru) pospite smjesom ruzmarina, soli i šećera razmućenim u bjelanjku, te u pećnici kratko zapržite. Samo oprezno s količinom soli i šećera, i imat ćete zapravo zdrave i ukusne grickalice za cijelu obitelj.

Preskočite skupe grickalice s usputnih postaja, napravite ih kod kuće!

NutriLife Centar ordinacija

NutriLife Centar u zagrebačkoj Petrovoj 133 predstavlja iskorak na području primijenjenog nutricionizma jer donosi najnovija dostignuća iz područja genetike i intolerancije hrane. Korisnici dobivaju individualan pristup, a povodom otvorenja u tijeku je posebna svibanjska akcija vezana uz programe mršavljenja. Centar djeluje pod sloganom „Hrana je lijek“ i okuplja tim vodećih stručnjaka na području nutricionizma i dijetetike. Na temelju dugogodišnjeg iskustva i prakse, NutriLife stručnjaci kreirali su poseban program koji adresira globalno rastuće zdravstvene probleme kao što su intolerancija na hranu i pretilost. Voditelj centra je Branimir Dolibašić, diplomirani nutricionist s dugogodišnjim profesionalnim iskustvom u nutricionizmu, dijetetici i razvoju proizvoda.

Za više informacija i rezervaciju termina obratite se na: +385 1 4840 534 Petrova ul. 133, Zagreb
www.facebook.com/NutrilifeCentar
Web www.nutrilifecentar.hr

Nutrilife Logo 1 RGB

 

 

Kakvu hranu ne spremiti na putovanja?
Definitivno ste barem jednom imali priliku odmahnuti glavom u nevjerici gledajući što sve ljudi nose jesti na putovanje. Evo liste najgorih izbora za putovanje, što duže treba trajati, to postaju sve gori.

-    Kuhana jaja
o    Ponesite kvalitetno sušeno meso koje nije preslano, poput sušene govedine (beef jerky), sušene pečenice (goveđe ili svinjske). Za vegetarijance tu su proteinske pločice na bazi graška, soje ili konoplje. Druga opcija je ponijeti gotov tekući proteinski šejk, koji će vas definitivno zasititi i dobro nahraniti.


-    Sendviči sa salamom i čajnom kobasicom
o    Putovanje daje specifične uvjete kretanja, a kobasice i salame traže određene zahtjeve za probavljanje u želucu. Ako ne želite biti tank za fermentaciju s ispušnim cijevima, birajte lakše probavljiv obrok. Sendvič od tankog raženog kruha i dimljene pastrve ili lososa, s puno zelenog povrća u sredini daće vam sitost i traženi osjećaj, ali bez probavnih nuspojava.

almonds cr


-    Gotova jela
o    Volite rižu i tjesteninu, čini vam se praktičnim iskoristiti plastične posude, i imate ideju za obrok na putovanju. Nemojte. Postoji razlog zašto na put nosimo suhu hranu i izbjegavamo gotova jela. Hladno jelo ne sjeda dobro probavi, posebno u izazovnim uvjetima putovanja, a začinjeno još i lošije. Umjesto toga birajte beskvasne kruhove (lepinja, ciabatta) ili peciva, te fermentirane mliječne proizvode poput jogurta ili kefira, u manjim pakiranjima. Probiotici iz tih proizvoda su prijatelji probave, samo vodite računa popiti ih dok se ne otople, i pakirajte u vrećice spremnike koji čuvaju hladnoću.

-    Ostatke od jučerašnjeg obroka
o    Ne nosite roštiljano meso od jučer i druge ostatke obroka od jučer. Zdravija rješenja su svježe voće i povrće.

-    Mlijeko
o    Mlijeko se jako dugo i sporo probavlja u želucu, nekad i do 7 sati, pa putovanje nije dobro vrijeme za njegov unos. Ako jako volite mliječne proizvode, birajte fermentirani mliječni obrok u stanci nakon prvih par sati putovanja, poput jogurta ili kefira, a ne sireve s plemenitim plijesnima.

 

apple-01

Protein shake

 

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location