Username *
Password *
Remember Me

Geni, životni stil, prehrana, prihodi, zdravstveni uvjeti te brojni drugi čimbenici često utječu na broj kilograma: u zapadnom svijetu danas je sve više pretilih i osoba s prekomjernom tjelesnom težinom (u SAD-u skoro 2/3 stanovništva). Ipak, oni koji ipak uspijevaju ostati vitki, bez dijeta i odricanja, dijele neke zajedničke karakteristike koje se lako mogu pretvoriti u pravila za zdrav životni stil.

 laredoute 1031301270314871
La Redoute / prshots


Prema istraživanjima, vitki ljudi dijele sljedeće navike:
1. Nikad nisu na dijeti
Često puta ljudi poistovjećuju vitkost sa strogim dijetama i rigidnim prehrambenim navikama. Međutim, jako restriktivna ponašanja, pa tako i dijete, uglavnom nisu ni učinkoviti, niti dugoročno održivi. Također, uglavnom su povezani sa snažnim osjećajem gladi, fazama prejedanja, poremećajima u prehrani – u svakom slučaju, neuspješnim pokušajima gubitka težine.

2. Slušaju svoje tijelo
Ako prirodno vitki ljudi nisu na dijeti, što onda čine? Jedu onda kad su gladni. 23% ljudi koji su prirodno vitki slučaju svoj unutarnji osjećaj za glad, dok to radi samo 3% osoba na rigidnoj dijeti. Vitki ljudi paze na prehranu, ali nisu njome opsjednuti.

 Spring GreenCoffee Image 2016 6

3. Jedu pravu hranu
Prirodno vitki ljudi znatno više cijene pravu hranu. 15% bira visokokvalitetne, neprerađene namirnice kao top strategiju u očuvanju vitkosti, dok samo 3% osoba na dijeti pazi na takvu prehranu. Jedite što više svježeg, sezonskog voća i povrća, od mesa najviše ribe i peradi, a za međuobroke voće ili orašaste plodove.

4. Kuhaju
Jedna od najznačajnijih razlika između prirodno vitkih i onih koji to nisu, jest da prirodno vitki ljudi sami pripremaju svoju hranu. Istraživanja su pokazala da ljudi koji kuhaju doma 6-7 puta tjedno jedu zdravije i unose manje kalorija.

5. Jedu i vani čiste savjesti
Čak i kada trebaju napustiti svoju kuhinju i pojesti obrok van kuće, opet unose manje kalorija izbjegavajući fast food restorane znatno više od osoba koje stalno jedu vani. Ključ je izabrati drugi najzdraviji obrok na jelovniku. Na taj se način ne osjećate uskraćeno, a opet se možete osjećati izvrsno jer ste odabrali hranu koja nije prepuna kalorija.

 jabuke

6. Doručkuju svaki dan
Čak 96% osoba koje su prirodno vitke vjeruju u doručak. Preskakanje doručka može voditi prema prejedanju i nakupljanju suvišnih kilograma. Doručak bogat bjelančevinama poput jaja ili grčkog jogurta dat će mozgu obilje energije, uravnotežiti šećer u krvi i ubrzati metabolizam.

7. Vježbaju
42% vitkih osoba bavi se nekim oblikom tjelovježbe 5 do 7 puta tjedno. No, iako je frekvencija tjelovježbe važna, jednako je važno i da to radite sa zadovoljstvom, a ne kao kaznu. Pronađite svoj oblik tjelovježbe, bilo da se radi trčanju, dugim šetnjama ili pola sata energičnog plesanja uz omiljenu glazbu svaki dan.

8. Vrckaviji su
Čak i kada ne vježbaju, oni troše više kalorija zahvaljujućim brojnim manje svjesnim radnjama – hodaju do posla, plešu u kuhinji, vrtlare, tipkaju, igraju se s djecom – jednostavno, više se kreću. Takvi manje svjesni pokreti mogu potrošiti i do 1000 kalorija dnevno.

9. Ugađaju si bez krivnje
Istraživanja pokazuju da osobe koje si na primjer nakon doručka ugode slasticom poput čokoladnog mousse-a, imaju bolje rezultate u očuvanju linije, zadovoljniji su i manje gladni, od onih koji se kategorički odriču slatkog.

 sainsburys 971271257272838
Sainsbury / prshots

 

Bilo da se odlučimo na zelene smoothie-je, detoksikacijske biljne čajeve ili dokazano učinkovite biljne ekstrakte, i priroda može pružiti poticaj organizmu da se pokrene i očuva zdravu i lijepu vitkost tijela.

Prirodna pomoć kod mršavljenja i detoksikacije
Ekstrakt zelene kave dokazano djeluje i kao sredstvo za mršavljenje i detoksikaciju tijela, ali i kao antioksidans protiv prijevremenog starenja.
Naime, nepržena zrna zelene kave sadrže visok udio kolorogenične kiseline, polifenolnog antioksidansa koji potiče sagorjevanje masnoća u tijelu, limitira apsorpciju glukoze i uravnotežuje rad metabolizma.
Zelena kava ujedno djeluje i na hormon leptin odgovoran za apetit, te smanjuje apetit i želju za hranom.
Inovativni Spring green coffee & L-carnitine namijenjen je bržem i učinkovitijem mršavljenju te detoksikaciji organizma. Sadrži optimalne koncentracije ekstrakta zelene kave te L-karnitina koji djeluju na uravnoteženje tjelesne težine, smanjenje apetita te sagorijevanje masnoća.  Cijena, 30 tableta: 129,12 kn

 

 Spring GreenCoffee Product 2016 3

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location