Veličina fonta: +
    Istaknuto

D life / vikend @ Budimpešta, super cipke, OOTD, stylish Igor...

Budimpešta je super vikend getaway. Udaljena je samo oko 6 sati busom, znači autom oko 4, 4 i pol, ovisno kak vozite:D. Mi smo brisnuli tam s Brunom, a povodom još jedne Ingress anomalije. Iskreno, Ingress me malo pustil, sad nekad prije palim Pokemone, no vikend putovanja s nabrijanom ekipom su totalno fun:D To ti je ko maturalac za odrasle.

Provela vikend s forintama u džepu: Dubravka Prpić Znaor, gl. urednica ITgirl.hr

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA11

Vjerojatno znate da je Budimpešta na lijepom plavom (tam je nekak više smeđi, ko naša Sava) Dunavu, da ima stari grad Budim na kojemu je mega dvorac i da imaju super-cool zgradu Parlamenta. E pa stvarno je veličanstveno, kaj je, je. Čitav grad je ogroman, širok (1.7 mil stanovnika), velike zgrade, predivna pročelja, jedino kaj me neugodno iznenadilo je dosta beskućnika po brojnim parkovima. Umjesto izletnika i studenata tamo leže ljudi na svojim madracima... Bila sam već jednom u Budimpešti, kao srednjoškolka. Tad su bile hit one jednodnevne izložbe po evropskim gradovima... Onda sam išla s dve frendice i bilo je zakon. I sad nam je bilo divno, sunčano i dosta toplo.

budim pogled

Jedino nisam bila ziher za Brunu. Naime, ima 6 godina i tam smo išli svi kolektivno z busom. Nas 40, na Ingress anomaliju. No, polazili smo u 2 ujutro, u noći petak na subotu. Brunu sam stavila doma spavat u 9 navečer, zbudila je oko pol 1 u noći i s taksijem nas troje do busa. Ona je lako opet zaspala u busu tak da je bila odmorna (naravno furali smo Elza jastuk i njezinu dekicu), što mi je u principu bilo najvažnije. Anomalija znači hodanje satima, pa smo se mi odlučili preskočiti dio igre, samostalno ići, jer nisam bila ziher hoće li Bruna moći i imati volje satima pratiti naš ritam. A to znači nekad juri, nekad samo hodaj, nekad čekaj i tak... A i cijelo vrijeme gledaj u mob. Kad smo počeli, sve ok, no nakon pol sata - mama idemo u park? - ma idemo ljubavi, čim naiđemo... i išli smo, naišli smo na nekoliko super parkova za klince... odlični su, veliki, za sve uzraste, ograđeni, vrata na magnet da nemreju sami izać.

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA4

Na kraju smo zapravo hodali puna dva dana, prespavali u hotelu i u nedjelju oko 17 h krenuli doma. Bruna je prehodala prvi dan oko 19, drugi dan oko 20 km, po čitavom gradu... Bome smo se umorili, ali isplatilo se. Dobro smo jeli i imali sa sobom hrane, čokolada, Snickers, energy bar i sl, tak da nije bilo frke. A i tam ima dosta restorana, snašli smo se s Foursquare, naravno, i našli restač koji nam je pasal. Zval se Castro bistro, imal je baš super klopu, platili smo oko 200 kn za nas troje, sa colom i vodom. Nije neko fensi mjesto, već standardno, cijene su ok, kao kod nas recimo. I inače grad nije skup, samo ima te forinte kojih je milion naspram naših kuna:))) Tečaj je 41 forinta za 1 kunu. Pa ti računaj. Ono, dođem u neki bzvz duć s glupostima i nakupujem Bruni nakit, medeka... račun 11000 forinti. I naravno plaćam sa svojom karticom na pin i usput računam kolko će mi skinut. Mislim, 11000 forinti je 269 kn al imaš filing da će te ono fest olakšat:))). Baš je neko reko da je lako nama u Mađarskoj bit milijunaš, to je nešto manje od 25000 kuna hahah... Ima dobra aplikacija koja računa sve tečajeve, a i uvijek će vam u dućanu reći koliko je to eura, ak pitate naravno. A i na dosta mjesta može se plaćati eurima, veli Hrvoje, on je imal više eura:D.

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA1

Naravno, sve je prepuno muzeja, trgova, al gornji grad Budim, tam di je dvorac, stvarno je poseban. Ulice okolo su me podsjetile na naš Gornji grad, na momente ko da sam doma...

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA2

Kad smo uletili na Trg Heroja tak smo nekak bili majušni... - Trg heroja se nalazi u peštanskom dijelu Budimpešte i to u četvrti Terezvaroš. Trg je sam po sebi jedan od najimpresivnijih otvorenih prostora u Budimpešti, a također je najpopularniji i najveći. Nalazi se na kraju Andraševe ulice koja je pod zaštitom UNESCO-a, a na samom trgu započinje ulaz u Gradski park - veli Wikipedija. A ova Andraševa ulica je prepuna brendiranih dućana, tam su i LV, M. Kors, Gucci... svi redom najskuplji. Ulica je predivna:)))

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA3

Ovi su me oduševili - bire bajk. Znači, ekipa ga vozi, sjedi za stolom i okreće kotače, a lik napred upravlja, skreće i to... Al ak ovi ne vrte pedale, onda sve stoji:)) Usput piju pivu. I dobro se zabavljaju hahaa.. nemrete ga promašit, svi pjevaju, vesele se:) Ima dosta tih bajkova po gradu, mi smo ih vidli barem 4, 5 ovak usput...

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA6

A jedno predivno mjesto za klopu je drito pored dvorca na Budimu, self-service, imaju sve i svašta, romantično, usred jedog parka, a tu je i sjenica u kojoj sviraju klasiku... taman su počeli Četiri godišnja doba od Vivaldija, mislim si, e ovo je trenutak kojeg ću pamtit.

D LIFE BUDIMPESTA ANOMALIA12

Gore je klopa iz Castro bistro, a lijedo brodovi koji plove Dunavom. Ekipa si iznajmi sobe ko u hotelu i plove danima. E to mi je plan, predivno. A ovo plavo na stropu je jedan javni prostor, kao neki lobby-birc, taman je tam bio neki eko sajam. To je na -1, a na stropu je voda, umjetno jezero koje izvana izgleda sasvim obično, mislim lijepo je, vodena površina i to, al kad sam skužila da su ispod ljudi i namještaj, mislim si wtf... Predivna fora, sišli smo dolje, ušli nutra, a odozgo sunce dolazi kroz tu vodu, meka svjetlost, još te biljke vise sa stropa... precool.

bdimpesta

Evo solo fotka tog prostora

HOGL

Vraćamo se u ZG. Hogl cipele su imale reviju, s robom Nade Došen. Fakad dobar spoj, Hogl ima divnih čizama i mokasina, moje favorit, a Došen odjeća je onako futuristički, šezdesete, al moderan minimalizam, odlične teksture, volumen i sklad.

HOGL CIPKE

Evo neki od mojih favorita:D Ove desne, mogu s njima u dvorac u Budimpeštu:)))

IGOR

Guess je imao event, tam je bil Igor. Znate one frajere koji su uvijek super obučeni, imaju stil i tak neke mrak detalje... e pa Igor je jedan od njih. Uvijek fura neke super sakoe, majice ili košulje, pa tu su odlične cipele, u ovoj varijanti tenke... Definitivno jedan od najstajliš likova koje poznam.

guess1

Ima i Guess svoje adute, super tenke i torbice npr.

guess2

Pa ova haljinica... totalno kjut.

grmoscica

Event je bil na Grmoščici, imanje La Grma. Naravno, totalno bajkovito. Za svadbe, evente i sl... Baš čarobno, zujala sam u ovaj stol i zamišljala neke zgodne mladence i goste:)))

KAPUT TENKE
    Imam i ja svoju šumu, i novi omiljeni OOTD. I kaput i tenke su Caliope. I torba. Da, dođem na blagajnu, a ženska mi veli - pa vi nas stvarno reklamirate hahaha, ja, pa daaa:)) Uglavnom kaput je onak surferski tekstil, volumen, udoban, mekan, topli. Imaju i crni i bordo ak vas zanima. :D